مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده پشمک دانش اموزی بستنی زمستانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع پشمک توسط واحد های تولیدی کشورنوع تولیدات پشمک دانش اموزی به چه صورت ست؟فروش عمده بستنی زمستانی+پشمک دانش اموزی
پشمک آدلین

پشمک آدلین

عمده پشمک موجود در بازار فروش برگرفته از تولیدات پشمک الیافی با لقمه ای روکش دار شکلاتی بوده است که نوع تولیدات بستنی زمستانی نیز یکی دیگر از مجموعه محصولات در این گروه تولیدات بوده و در این بخش فروش تولیدات پشمک دانش اموزی با نوع بستنی زمستانی لقمه ای عرضه می گردد.

لیست تولیدات انواع پشمک توسط واحد های تولیدی کشور

واحد های تولید کننده ی نوع تنقلات شیرین در کشور بسیار متغیر بوده است و یکی از این مرکز های تولید کننده مربوط به تولیدات شیرینی پشمک بوده است با اینکه قطب اصلی تولید کننده ی پشمک کشور یزد بوده و تولیداتی از نوع پشمک های سنتی و اصیل الیافی را ارائه می دهد، تبریز نیز یکی دیگر از قطب های تولید کننده ی این محصول بوده و بنابر دارا بودن واحد های تولید کننده ی بسیار و انبوه عرضه ی انواع و اقسام گوناگونی از پشمک ها را نیز به بازار ارائه داده است من جمله تولیدات پشمک الیافی تا لقمه ای شکلاتی، البته هر یک از این تولیدات به چند دسته از تولیدات محصول تقسیم بندی می شوند.

پشمک آدلین

در درجه ی اول معرفی می کنیم تولیدات نوع پشمک الیافی که در مدل هایی همچون پشمک چوبی، پشمک قیفی با پشمک های الیافی پاکتی در وزن های مختلف از طرح های گوناگون را شامل می شود پر شده است با طعم هایی از طعم های سنتی و اصیل همراه با طعم های میوه ای. پشمک های الیافی سطلی و یا لیوانی با پشمک الیافی عروسکی نمونه ای از طرح های پرطرفدار و پرفروش در بازار بوده اند.

پشمک الیافی

و اما تولیدات مربوط به نوع پشمک لقمه ای که هم مدل پشمک لقمه ای الیافی بوده و هم در نوع لقمه ای با روکش شکلات، این مدل پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی از نمونه های پرفروش محسوب می گردد و در دنیای متنوع از طرح ها با بسته بندی ها توسط شرکت های تولید کننده به بازار ارائه می شوند. تنوعی که در نوع تولیدات پشمک شکلاتی به چشم می خورد نوع پرس سلفون پشمک ها بوده که در نوع دوسرپرس، دوسرپیچ، با تک سرپرس بسته بندی می شوند همراه با ان دیگر ویژگی محصول مربوط به طعم پشمک بوده که طعم های متنوعی از طعم های میوه ای تا اسانس های خوراکی را شامل می گردد با بسته بندی از طرح کلاسیک تا لوکس فانتزی.

پشمک آدلین

نوع تولیدات پشمک دانش اموزی به چه صورت ست؟

یکی از بخش های تولیدی پشمک معروف به پشمک دانش اموزی بوده اند و این پشمک دانش اموزی در درجه ی نخست شامل مدل پشمک های لقمه ای شکلاتی بوده اند که در چند طعم میوه ای با طعم های شیری و شکلاتی را به صورت تک لقمه ای و یا دوقلو از نوع بسته بندی دوسرپرس تهیه شده اند. اکثریت طعم های میوه ای از این پشمک دانش اموزی طعم توت فرنگی با پرتقالی بوده است و بصورت فله ای ۶۰ عددی در کارتن ها پر شده اند.

صادرات پشمک 60 گرمی

فروش عمده بستنی زمستانی+پشمک دانش اموزی

پشمک محصولی بوده است که فصل بازار فروش ان را فصل های زمستان می توان نام برد بنابراین در بخش های گرم سال برخی از این واحد های تولید کننده تولیدات بستنی را به همراه دارند که در فصل تولید پشمک علاوه بر تولیدات پشمک در انواع مختلف این تولیدات بستنی زمستانی را نیز به همراه دارند که در پخش های عمده روبه رو هستیم با درخواست های خرید پشمک دانش اموزی و تولیدات بستنی زمستانی.

صادرات پشمک 60 گرمی

این بستنی زمستانی در نوع لقمه ای و قیفی تهیه و تولید می گردد و هر بازار فروشی به نوعی درخواست خرید دارد که در این بخش تولیدات بستنی زمستانی لقمه ای با کیفیت اعلا و قیمت مناسب همراه با تولیدات پشمک دانش اموزی تک نفره و فله ای برای تمامی بازار های ایرانی عرضه می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید