مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پشمک الیافی لقمه ای ۲۵۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولید شده از پشمک الیافی موجود در بازارخصوصیت های تولیدی از پشمک الیافی لقمه ایفروش با قیمت مناسب تولیدات پشمک الیافی لقمه ای
پشمک الیافی

صادرات پشمک 60 گرمی

قیمت پشمک الیافی که براساس نوع محصولات تولید شده از این گروه متفاوت بوده است در بازار فروش متغیر هستند که فروش این بخش پیشنهاداتی از تولیدات پشمک لقمه ای الیافی مدل بسته بندی ۲۵۰ گرمی بوده است.

مدل های تولید شده از پشمک الیافی موجود در بازار

مدل های تولید شده از پشمک در بازار ایران را می توان به چند بخش و دسته تولیدی تقسیم بندی کرد که معرفی شده از نوع پشمک الیافی، پشمک شکلاتی بوده اند و حال هر یک از این دو مدل ها خود به چند دسته و بخش تولیدی تقسیم بندی می شود. این تقسیم بندی را می توان از جنبه های مختلف معرفی کرد حال از نظر طعم و مزه تا نوع بسته بندی تاثیر گذار بر تنوع در امر تولیدات بوده است.

صادرات پشمک 60 گرمی

موضوع در ارتباط با تولیدات نوع پشمک الیافی از انواع مختلف ارائه شده در بازار می باشد، و می توان گفت مدل های تولید شده از پشمک الیافی در بازار از نظر نوع بسته بندی بسیار متنوع بوده اند و معرفی شده در مدل های پشمک الیافی لقمه ای، پشمک الیافی پاکتی، پشمک الیافی عروسکی، پشمک الیافی لیوانی، پشمک الیافی چوبی، پشمک الیافی سطلی، پشمک الیافی زیپ دار و … از نمونه های تولیدی این پشمک الیافی محسوب می شود.

صادرات پشمک 60 گرمی

که البته عمده ی تولیدات معرفی شده از این پشمک الیافی مربوط به نوع بسته بندی بوده چون پشمک الیافی رشته ای نام برده تنها تنوع در نوع طعم ها با بسته بندی را دارا بوده که طعم های میوه ای با طعم های اسانس های خوراکی متنوع ترین طعم های تولیدی در بین تولیدات را به خود اختصاص داده است. و البته این طعم های نام برده نیز بر تولیدات پشمک های لقمه ای روکشدار شکلاتی هم مصرف می شود.

پشمک الیافی

خصوصیت های تولیدی از پشمک الیافی لقمه ای

خب همانطور که اشاره شد در بخش قبل یکی از گروه های تولیدی از پشمک الیافی مدل الیافی لقمه ای بوده است و این ویژگی ها از تولیدات پشمک الیافی لقمه ای به این ترتیب بوده که همان صورت تولیدی از پشمک الیافی بوده با این تفاوت که در نوع فشرده شده بصورت لقمه ای فرم دهی می شود که در طعم های نام برده تهیه و داحل ظروف مخصوص به خود چیده می شود، وزن بسته بندی از این محصول در وزن های ۲۵۰ گرمی کادویی بوده اند و می توان گفت همانند انواع دیگر پشمک ها دارای بازار های خرید فروش مخصوص به خود را دارا می باشد.

پشمک الیافی

فروش با قیمت مناسب تولیدات پشمک الیافی لقمه ای

فروش انواع پشمک این بخش از بازار پشمک ایران برگرفته از ارائه و فروش تولیدات انواع پشمک های لقمه ای روکشدار شکلاتی با نوع تولیدات الیافی در انواع طرح و مدل های نام برده بوده است که می توانید برای درخواست های خرید عمده ی خود از نوع پشمک الیافی لقمه ای با قیمت های مناسب از طعم های اصیل زعفرانی، وانیلی، زعفرانی با کاکائویی بهره مند گردید. البته نوع طعم های میوه ای از تولیدات پشمک الیافی لقمه ای نیز موجود هستند که هم در نوع تک طعم و هم مدل های میکس میوه ای قرار می گیرند.

پشمک الیافی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید