مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدات انواع مدل چوب پشمک مربع/دایره

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع تولیدات چوب پشمک چه مدل هایی می باشد؟چه سایزی از تولیدات چوب پشمک برای پشمک چوبی پرفروش ترین می باشد؟تولید/فروش انواع چوب پشمک+مدل دایره/مربع
تولید چوب پشمک

تولید چوب پشمک

تولیدات انواع پشمک در ایران را می توان مدل های تولیدی از پشمک های الیافی، شکلاتی لقمه ای با نوع پشمک چوبی نام برد و معرفی کرد که عرضه ی تولیدات این بخش همراه با فروش چوب پشمک در سایز های مختلف برای تولیدات پشمک چوبی بوده است.

نوع تولیدات چوب پشمک چه مدل هایی می باشد؟

خب همانطور که گفته شد تولیدات از پشمک در سه مدل معرفی شده می باشد که یکی از مدل های پرفروش و از زمان های دور تا به امروز نوع پشمک چوبی بوده است و می دانیم که تولیدات از پشمک های چوبی در گذشته توسط دستگاه های چرخی سنتی در بخش هایی از مکان های عمومی تهیه و تولید می گردید که البته در دنیای امروزی نیز شاهد این دستگاه های چرخی از تولیدات پشمک های چوبی در بخش هایی چون پارک ها، شهربازی و … هستیم که تولیداتی به روز و تازه از پشمک را ارائه می دهند و البته همراه با طعم های اصلی و طعم های میوه ای.

تولید چوب پشمک

پس برای تهیه و تولیدات این پشمک چوبی یکی از لوازم مورد نیاز چوب پشمک بوده است که توسط واحد ها و بخش های تولید کننده ی متعدد در سطح کشور عرضه می شود، که در این واحد های تولیدی علاوه بر تولیدات چوب پشمک می توان گفت که تولیدات چوب بستنی، چوب نبات و سیخ های چوبی نیز هستیم. پس هر یک از این انواع نام برده از چوب ها در واحد و بخش های مخصوص به خود مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید چوب پشمک

و اما تولیدات ارائه شده و مربوط به چوب پشمک که باز از جنس چوب های مختلفی تهیه می شود و ویژگی مهمی که در تولید این محصول توجه می شود مربوط به سایز و با قطر چوب بوده است و در سایز هایی چون سایز ۳۵ سانتی، ۴۰ سانتی با ۵۰ سانتی بوده اند و همراه با قطر های ۵ الی ۶ میلی متری بوده اند. این چوب پشمک های در بسته بندی های ۱۰۰۰ عددی روانه ی بازار مصرف کننده می شوند. و دیگر خصوصیت از تولیدات این چوب پشمک در برش های دایره ای شکل با مدل برش مربعی می باشد.

پشمک بستنی زمستانی

چه سایزی از تولیدات چوب پشمک برای پشمک چوبی پرفروش ترین می باشد؟

خب براساس وجود دستگاه های متعددی از چرخ دستی های تولید کننده ی پشمک چوبی که در بخش هایی از مکان های عمومی نام برده مستقر هستند، درخواست های مختلفی از سایز چوب پشمک ارائه می دهند. پس براساس نوع تولیدات خود انتخاب و سفارشات متفاوتی صورت می گیرد که می توان گفت تمامی برش های معرفی شده مورد درخواست و خرید بوده اند که نوع سایز ۴۰ سانتی از نمونه های پرفروش می باشد.

شکلات پشمک

تولید/فروش انواع چوب پشمک+مدل دایره/مربع

پس در این بخش از واحد تولیدی چوب پشمک می توانید این محصول را در سایز های نام برده و معرفی شده از مدل های دایره ای شکل تا برش های مربعی با نرخ قیمت های مناسب خریداری نماید. بنابر دارا بودن نرخ قیمت های فروش مناسب ولی براساس نوع سایز تا حدودی با کمی نوسان قیمت فروش همراه هستند.

پشمک شکلاتی رشته ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید