مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید صادراتی پشمک الیافی ۶۰ گرمی+۱۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده صادرات پشمک ایران به کدام کشور هاست؟مدل های تولیدی پشمک صادراتی 60 گرمی با 100 گرمیمرکز تولید انواع پشمک الیافی صادراتی پاکتی+فله ای

پشمک صادراتی به کویت

تولید پشمک ایرانی که متشکل از تولیدات مدل پشمک الیافی با لقمه ای شکلاتی بوده است در این فروش صادراتی تولیدات مدل پشمک الیافی ۶۰ گرمی با ۱۰۰ گرمی با قیمت مناسب عرضه می گردد.

عمده صادرات پشمک ایران به کدام کشور هاست؟

عمده تولیدات از نوع شیرینی جات ها در گروه تنقلات شیرینی جات در ایران را می توان با صورت های گوناگونی از تولیدات نام برد و معرفی کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی را در تولید به خود اختصاص داده اند، یکی از این گروه تنقلات شیرین را با نام تجاری پشمک معرفی می کنیم که جزء تولیدات از شیرینی جات های سنتی و مخصوص بخش دیار کویری کشور استان یزد بوده است که در نوع تولیدات سنتی همراه با سایر شیرینی جات های این منطقه تهیه تولید و توزیع می گردد.

پشمک الیافی صادراتی

و اما دیگر بخش و قطب تولیدی این محصول در کشور مربوط به تبریز بوده که یکی از بزرگترین قطب های تولیدی پشمک در ایران و همین طور بزرگترین قطب تولیدی از انواع گروه مواد غذایی در نوع شیرینی جات ها و … را در برگرفته است. بنابراین با گروه نام های تجاری متفاوتی می توان این محصولات را در بازار خرید فروش دید و خریداری نمود. به عنوان مثال انچه از تولیدات نوع شیرینی جات پشمک می توان معرفی کرد مربوط به تولیدات پشمک الیافی با پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی می باشد.

پشمک الیافی صادراتی

این محصول یکی از چندین و چند گروه تولیداتی محسوب می شود که در رده ی تولیدات صادراتی قرار دارد و هر ساله با بخش تولیدات انبوه و عمده ای روانه ی بازار های جهانی می گردد. حال اینکه عمده صادرات پشمک ایران به کدام کشور های جهانی بوده است می توان برگرفته از کشور های همسایه تا کشور های حوزه ی خلیج فارس همراه با ان کشور های اروپایی و اسیایی را نیز شامل می گردد. که کلیه ی تولیدات از این محصول پشمک در تمامی بازار های جهانی درخواست و خریداری می گردد.

پشمک شکلاتی الیافی

مدل های تولیدی پشمک صادراتی ۶۰ گرمی با ۱۰۰ گرمی

و اما مدل های تولیدی از پشمک از نظر نوع بسته بندی یکی از ویژگی ها در امر تولیدات بوده است و مدل های تولیدی از نوع پشمک در وزن های ۶۰ گرمی و یا ۱۰۰ گرمی را می توان در نوع بسته بندی های پاکتی نام برد که در مدل های متالایز و یا شفاف از طرح های مختلف برگرفته اند. البته مدل های بسته بندی ۱۰۰ گرمی را می توان در نوع بسته بندی های ظروف پت کریستالی نیز معرفی کرد. تولیدات از این دو مدل پشمک ۶۰ گرمی با ۱۰۰ گرمی در نوع تولیدات پشمک میوه ای، وانیلی، زعفرانی با کاکائویی می باشد.

پشمک میکس شکلاتی

مرکز تولید انواع پشمک الیافی صادراتی پاکتی+فله ای

با وجود اینکه دو بخش استان یزد و تبریز را می توان از قطب های اصلی تولید کننده ی پشمک در ایران معرفی کرد، اما امروزه شاهد واحد های تولیدی این محصول در برخی دیگر از نقاط استان کشور هستیم که تولیدات این گونه محصولات را ارائه می دهند. و حال در این بخش تولیدی می توانید تولیدات انواع پشمک الیافی از نوع بسته بندی های پاکتی ۶۰ گرمی با ۱۰۰ گرمی را با کیفیت اعلا و درجه یک و قیمت های مناسب برای بازار های پخش و صادرات با ما در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید