مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده پشمک دانش اموزی بستنی زمستانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

گروه تولیدات انواع پشمک در واحد های تولیدینوع تولیدات پشمک دانش اموزی+بستنی زمستانیمرکز تولید و پخش عمده انواع پشمک+بستنی زمستانی

پشمک شکلاتی یک کیلویی

گروه تولیدات از تنقلات نوع پشمک ها بسیار متنوع بوده اند من جمله پشمک الیافی عروسکی، لیوانی، پاکتی، دانش اموزی و … بوده اند که همراه با تولیدات ان تولیدات بستنی زمستانی نیز در این فصل ارائه می گردد.

گروه تولیدات انواع پشمک در واحد های تولیدی

گروه های تولیدی از تنقلات شیرین همانطور که اشاره کردیم بسیار متنوع بوده اند و بخش تبریز را می توان از جمله مرکز های بزرگ تولید کننده ی عمده انواع و اقسام گوناگون از تنقلات شیرین نام برد که همراه با برند های مختلف تولید کننده هستند.

پشمک آدلین

به عنوان مثال یکی از گروه های تولیدی این تنقلات شیرین این قطب تولیدی مربوط به شیرینی پشمک بوده است که در درجه ی اول مربوط به گروه شیرینی جات بخش یزد بوده اند که در نوع سنتی تا به امروز تهیه و عرضه ی بازار می گردد در حالی که در بازار امروزی تبریز همراه با دنیای متنوع از اقسام گوناگون این محصول را ارائه می دهد. دسته بندی تولیدات ارائه شده از نوع پشمک در بازار امروزی را می توان اینطور وصف کرد که اعم از:

  • پشمک الیافی چوبی_قیفی_لیوانی_ عروسکی
  • پشمک الیافی پاکتی ( ۶۰ گرم، ۱۰۰ گرم، ۳۰۰ گرمی و … )
  • پشمک الیافی لقمه ای( ۲۵۰ گرمی)
  • پشمک لقمه ای شکلاتی( دوسرپرس، دوسرپیچ، تک سرپیچ)
  • پشمک لقمه ای شکلاتی( میوه ای، وانیلی، شکلاتی و … )
  • پشمک لقمه ای شکلاتی ( فله ای_ پت کریستالی_ کادویی و … )

تمامی موارد نام برده شده توسط هر شرکت تولید کننده ای همراه با طرح های گوناگون و مختلفی بوده است، پس بازار فروش را همراه با انواع گوناگون از این پشمک ها پوشش داده اند.

پشمک شکلاتی شیری

نوع تولیدات پشمک دانش اموزی+بستنی زمستانی

یکی از این انواع پشمک های ارائه شده در نوع شکلاتی لقمه ای معروف به پشمک دانش اموزی بوده اند که بصورت تک نفره و نوع دوسرپرس به بازار ارائه شده اند مانند تولیدات پشمک دانش اموزی حاج عبدالله، دوستی، حاج عین و … . این محصول که همانند پشمک لقمه ای با روکش شکلاتی در سه طعم وانیل، زعفرانی و کاکائویی و بصورت تک طعم میوه ای چون توت فرنگی ارائه می شود براساس دارا بودن طرح عروسکی نوع بسته بندی ان معروف به پشمک دانش اموزی بوده است.

پشمک شیری شکلاتی

همراه با تولیدات پشمک دانش اموزی محصول دیگر همراه با در بازار ارائه شده که معروف به بستنی زمستانی بوده و می توان گفت که بسیار پرطرفدار و پرفروش و مورد استقبال بازار قرار گرفته است. این محصول بستنی زمستانی در طرح لقمه ای و قیفی تهیه و تولید می گردد و باز هر دو مدل در بازار فروش مورد استقبال قرار گرفته است.

عمده پشمک تبریز

مرکز تولید و پخش عمده انواع پشمک+بستنی زمستانی

بنابر وجود مرکز های تولید کننده ی انبوه در بخش تبریز می توان با برند های مختلف این محصولات را تهیه کرد. و این بخش یکی از مجموعه های عرضه کننده ی عمده تولیدات انواع پشمک های معرفی شده در بخش قبل می باشد که جهت سفارشات خرید عمده اعم از پخش و فروش و حتی سفارشات بازار های صادراتی می توانید با ما همراه و در ارتباط باشید.

پشمک شکلاتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید