مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و صادرات پشمک الیافی پاکتی به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات انواع مدل پشمک الیافی نوع بسته بندیعمده تولیدات صادراتی پشمک به بازار عراق چیست؟مرکز تولید و فروش صادراتی انواع پشمک الیافی
پشمک الیافی میوه ای

پشمک الیافی

تولید پشمک ایرانی که جزء تنقلات شیرین محسوب می شود، در نوع تولیدات صادراتی نیز عرضه می شود که جهت صادرات به بازار عراق تولیدات پشمک الیافی با بسته بندی پاکتی در وزن های ۶۰ گرمی نمونه ی پرفروش ترین ها معرفی شده است.

تولیدات انواع مدل پشمک الیافی نوع بسته بندی

گروه های تولیدی از تنقلات در کشور را می توان مجموعه هایی از تولیدات انواع و اقسام گوناگونی نام برده که هر کدام برگرفته از تولیدات تنقلاتی چون شییرینی جات ها، شوری جات، ترشی جات و … که هر کدام از انواع نام برده برای خود برگرفته از تولیداتی با ویژگی های متفاوت، که موضوع این بخش از فروش تنقلات شیرین در ارتباط با تولیدات نوع شیرینی پشمک بوده است.

پشمک الیافی

پشمک جزء شیرینی جات سنتی و مخصوص دیار کویری کشور استان یزد بوده که از زمان های بسیار دور تا به امروز در حال تهیه و تولید به شیوه های سنتی با طعم های سنتی و اصیل در بازار امروزی گرچه تولیدات از این محصول متنوع در بازار امروزی بوده ولی تولیدات پشمک یزدی یاداور تولیدات سنتی از نوع پشمک الیافی با طعم های خاص وانیلی، کاکائویی با زعفرانی بوده که در بسته بندی های سنتی تا ظروف پت پلاستیکی عرضه می شود گرچه های مدل بسته بندی در هر واحد تولیدی متفاوت بوده است.

پشمک شکلاتی

یکی دیگر از بخش های تولید کننده ی پشمک در کشور اختصاص به قطب تولیدی در تبریز بوده که همراه با مجموعه های تولیدی بسیاری از برند های متعدد و مشهور بازار کشور چون پشمک حاج عبدالله، حاج عین اله، حاج اکبر، دوستی و … که هر کدام از این برند ها را می توان با تولیدات مجموعه های متنوعی از پشمک های نوع صنعتی در مدل های پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی تا انواع پشمک الیافی دید و معرفی کرد.

صادرات پشمک

موضوع در ارتباط با تولیدات انواع مدل پشمک الیافی و نوع بسته بندی بوده و این انواع پشمک الیافی از نظر طعم و مزه می توان دسته بندی کرد که طعم های سنتی با طعم های صنعتی چون طعم های میوه ای را دارا هستند ولی از نظر نوع بسته بندی بسیار متنوع بوده اند و هر واحد تولیدی طرح های خاص و ویژه ای برای تولیدات خود ارائه می دهد مانند پشمک الیافی پاکتی، عروسکی، لیوانی، سطلی و … .

صادرات پشمک

عمده تولیدات صادراتی پشمک به بازار عراق چیست؟

خب این محصول از تنقلات شیرین پشمک با وجود اینکه در اکثریت فصول سال مورد تقاضا و خرید بوده ولی در فصل های سرد سال بالاترین درصد تولید و فروش را به خود اختصاص می دهد و این امر در ارتباط با بازار های صادراتی نیز به همین ترتیب می باشد و در نیمه ی دوم سال تقاضا برای صادرات تولیدات پشمک به کشور های همسایه تا اروپایی بسیار روبه افزایش بوده است ت و یکی از کشور های صادراتی پشمک ایران کشور عراق بوده که تولیدات صادراتی از پشمک به بازار های عراقی متشکل از مجموعه های عمده تولیدات پشمک الیافی پاکتی با نوع لقمه ای روکشدار شکلاتی می باشد.

پشمک الیافی میوه ای

مرکز تولید و فروش صادراتی انواع پشمک الیافی

بنابر وجود مرکز های تولیدی بسیار در قطب و پایتخت تولید پشمک ایران تبریز و یزد تهیه ی نوع پشمک الیافی پاکتی با برند های متعدد امکان پذیر بوده است که می توانید برای درخواست و خرید عمده انواع پشمک الیافی پاکتی و .. با این مرکز تولید و فروش بصورت اینترنتی در ارتباط باشید تا به طور مستقیم از بخش و واحد تولیدی به طور مستقیم با قیمت مناسب تهیه و خریداری نماید.

پشمک الیافی میوه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید