مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و فروش انواع پشمک الیافی کیلویی میوه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

تنوع تولیدات پشمک الیافی به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟طعم های میوه ای تولید شده در پشمک چه طعم هایی هستند؟مرکز تولید/پخش/فروش عمده انواع پشمک الیافی+شکلاتی لقمه ای

پشمک الیافی صادراتی

فروش انواع پشمک ها که از نوع تولیدات پشمک الیافی با لقمه ای روکشدار شکلاتی می تواند بوده باشد در این بخش از تولیدات نوع پشمک الیافی کیلویی/فله ای طعم دار میوه ای تولید و به قیمت مناسب و عمده ی درب کارخانه ای برای بازار کشور به فروش می رسد.

تنوع تولیدات پشمک الیافی به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟

تنوع از تولیدات تنقلات شیرین بسیار متنوع بوده است و پشمک را می توان جزء یکی از چندین و چند گروه تولیدات از تنقلات نام برد که تولید این محصول در گروه تولیدات شیرینی جات بخش دیار کویری کشور استان یزد، جزء شیرینی جات های سنتی این منطق محسوب می شد که در گذشته و در نوع تولیدات سنتی از تولیدات پشمک الیافی با طعم های وانیلی، زعفرانی با کاکائویی را در ظروف فلزی ارائه می دادند که رفته رفته با تغییرات در شرایط بازار فروش و بخش های تولیدی، تنوع در امر تولیدات به وجود امد و تولیدات متنوعی از محصولات را ارائه دادند.

پشمک الیافی صادراتی

البته تولیدات از نوع پشمک فقط متعلق به بخش استان یزد نبوده است و دیگر قطب تولیدی بزرگ پشمک در کشور مربوط به تولیدات بخش تبریز بوده است که با دارا بودن مجموعه واحد های تولیدی بسیار بزرگ تولیدات انبوه و عمده ای از انواع پشمک ها را ارائه می دهند مانند تولیدات پشمک حاج عبدالله، پشمک حاج عین الله، پشمک دوستی، شیرین وطن و … که همگی با اسامی متفاوتی از نام های تجاری تولیدات خود را ارائه می دهند.

پشمک شکلاتی صادراتی

تولیداتی که از پشمک در تبریز می توان معرفی کرد مربوط به تولیدات پشمک الیافی با پشمک لقمه ای شکلاتی بوده است که تنوعی از نظر نوع بسته بندی تا طعم و مزه ها را دربرگرفته است. اما موضوع این بخش که در ارتباط با تولیدات نوع پشمک الیافی بوده است، اینکه تولیدات از نوع پشمک الیافی به چند دسته تولیدی تقسیم بندی می شوند. تولیدات نوع پشمک الیافی همان پشمک های رشته ای با طعم های میوه ای و طعم های اصیل بوده که تنوعی از نظر نوع بسته بندی را به خود اختصاص داده است و هر واحد تولیدی با طرح های متنوع از بسته بندی در حال ارائه ی تولیدات خود از این محصول به بازار های کشور و بازار های جهانی بوده است من جمله بسته بندی پاکتی،سطلی، لیوانی، پت کریستالی و … .

پشمک شکلاتی الیافی

طعم های میوه ای تولید شده در پشمک چه طعم هایی هستند؟

خب پس همانطور که گفته شد یکی از ویژگی ها اصلی در امر تولیدات پشمک مربوط به طعم هایی بوده است که به این محصول افزوده می گردد، و طعم های رایج از تولیدات گذشته تا به امروز طعم های وانیلی، زعفرانی با کاکائویی بوده است و طعم های به روز از پشمک در بازار امروزی علاوه بر طعم های سنتی، طعم های میوه ای و طعم های دیگر اسانس های خوراکی را هم شامل می شود. دسته بندی از طعم های میوه ای تولید شده در پشمک ها را می توان طعم هایی چون طعم هنداونه، طالبی، پرتقالی، توت فرنگی، البالو، بلوبری معرفی کرد.

پشمک الیافی میوه ای

مرکز تولید/پخش/فروش عمده انواع پشمک الیافی+شکلاتی لقمه ای

قطب های تولیدی پشمک کشور با اینکه بخش یزد و تبریز بوده است می توان شاهد واحد های تولیدی دیگر در سایر نقاط استان کشور بوده باشیم، و این بخش یکی از مرکز های تولید و فروش مستقیم انواع پشمک الیافی با لقمه ای روکشدار شکلاتی در سراسر بازار کشور و بازار های جهانی می باشد که می توانید برای تهیه و خرید هر یک از انواع نام برده از تولیدات پشمک با طعم های بی نظیر از کیفیت اعلا و درجه یک بهره مند گردید.

پشمک الیافی میوه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید