مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و فروش صادراتی پشمک ۶۰ گرمی به ارمنستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات و سفارشات صادراتی پشمک در کشورمرکز عمده فروشی و تولید پشمک 60 گرمی صادراتی
صادرات پشمک 60 گرمی

پشمک الیافی صادراتی

پشمک صادراتی انتخاب های متفاوتی از تولیدات را به همراه دارد همچون پشمک الیافی و یا پشمک لقمه ای شکلاتی که وجود هر دو مدل دنیای متنوع از تولیدات بوده و در این بخش تولید و فروش صادراتی پشمک ۶۰ گرمی به کشور ارمنستان و سایر کشور های جهانی ارائه می گردد.

تولیدات و سفارشات صادراتی پشمک در کشور

خب همانطور که گفته شد در بین دنیای تنقلات شیرین این محصول انتخاب این مرکز برای خرید فروش و صادرات به بازار های جهانی بوده است و پشمک نوعی از تنقلات بوده است که هر گروه سنی دوست دار و طرفدار این محصول می باشد پس براساس تقاضای روز افزون این محصول در بازار های ایرانی و بازار های جهانی شاهد این هستیم هر ساله بر حجم تولیدات افزوده شده است همراه با ان تنوع کار تولیدات را نیز افزایش می دهند جهت جذب مشتری و هم در بازار ایرانی و هم بازار جهانی. بتابراین در قطب و پایتخت پشمک ایرانی یعنی تبریز با برند های مختلفی روبه رو می شویم که هر یک از واحد های تولیدی نوع خاصی از پشمک تا تمامی انواع مدل پشمک ها را تولید و به بازار ارائه می دهد. به عنوان مثال پشمک حاج عبدلله یکی از شرکت های تولیدی عمده از اقسام گوناگون پشمک ها بوده است ولی هستند شرکت های تولید کننده ای که تنها در مدل پشمک الیافی این محصول را ارائه می دهد. پس سفارشات صادراتی می تواند یکی از چندین و چند مدل محصول تولیدی پشمک های الیافی بوده باشد یا سفارشاتی برپایه ی تهیه و خرید نوع پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی بوده باشد.

پشمک الیافی صادراتی

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات پشمک الیافی برای صادرات بوده است. پشمک الیافی در چند مدل تهیه می شود اعم از پشمک چوبی، قیفی با پشمک الیافی پاکتی. این پشمک الیافی پاکتی با سایز و وزن های مختلف پر و بسته بندی می گردد و نمونه ی رایج از تولیدات این پشمک الیافی صادراتی نوع پشمک الیافی ۶۰ گرمی بوده است که البته گاه براساس نوع تقاضای بازار درخواست و خرید پشمک الیافی ۱۰۰ گرمی نیز ارائه می گردد. طعم های تولیدی از پشمک الیافی ۶۰ گرمی طعم های معروف وانیلی، زعفرانی با شکلاتی بوده است و البته طعم میوه ای نیز گاه در بین برخی از واحد های تولیدی به چشم می خورد.

صادرات این پشمک الیافی با اینکه درصد بالایی را کشور های همسایه با کشور های حاشیه ی خلیج فارس دربرگرفته است اما کشور های دیگر چون ارمنستان نیز یکی از کشور های خواهان این محصول بوده است و علاوه بر این کشور سوریه نیز یکی دیگر از خریداران این محصول می باشد. در فصل های گرم سال این محصول کمی از افت بازار همراه بوده ولی در نیمه دوم سال این محصول بسیار پررونق و پرفروش می باشد.

صادرات پشمک 60 گرمی

مرکز عمده فروشی و تولید پشمک ۶۰ گرمی صادراتی

پس برای تهیه و سفارشات تولید پشمک الیافی ۶۰ گرمی صادراتی می توانید با ما در این مرکز در ارتباط باشید، و هر انچه از تولیدات انواع پشمک من جمله پشمک الیافی با اوازن مختلف همراه بوده که عرضه ی تولیدات پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی با طعم های مختلف در نوع فله ای و بسه بندی پت کریستالی در وزن های مختلف ارائه می گردد.

صادرات پشمک 60 گرمی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید