مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پشمک الیافی دوقلو میوه ای پت ۲۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های متنوع از تولیدات پشمک الیافی میکسپرفروش ترین نوع تولیدات از پشمک بسته بندی در بازارمرکز تولید و فروش انواع پشمک الیافی میوه ای 200 گرمی
صادرات پشمک 60 گرمی

پشمک الیافی میوه ای

تولید پشمک الیافی که در مدل های تولیدی از پشمک میوه ای تا طعم های اصلی وانیلی، زعفرانی با کاکائویی بوده است در این بخش عرضه ی تولیدات مدل پت کریستالی به وزن های ۲۰۰ گرمی تا ۵۰۰ گرمی میکس طعم های متنوع با قیمت های فروش مناسب عرضه می گردد.

مدل های متنوع از تولیدات پشمک الیافی میکس

مدل های متنوع از تولیدات پشمک را می توان در دو نوع پشمک الیافی با پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی دید و نام برد و تنوعی که در کار تولیدات این خوراکی خوشمزه در بازار مصرف به وجود اورده است دنیای طعم های گوناگونی می باشد که در عرصه ی تولید به کار برده اند. طعم هایی از طعم اسانس های خوراکی میوه ای و … که همگی بنابر ذائقه و سلیقه های مختلف افراد تهیه و تولید شده اند. و می توان گفت هم مدل های تولیدی از پشمک الیافی و هم نوع تولیدات پشمک لقمه ای شکلاتی هر دو در بازار مورد تقاضا و خرید می باشد.

پشمک الیافی فله ای

و اما مدل های متنوع از تولیدات پشمک الیافی، پس همانطور که در بخش های قبل و این بخش ارائه دادیم، تنوع در تولیدات این محصول بستگی به نوع طعم این محصول دارد که ترکیبی از طعم های میوه ای مختلف و طعم های اصلی را شامل می باشند. و اینکه نوع بسته بندی باز در نوع تولیدات تاثیر گذار بوده است. دسته بندی طعم های مختلف از پشمک الیافی در نوع میوه ای برگرفته از طعم هایی چون طعم توت فرنگی، بلوبری، طالبی، پرتقالی، موز، البالو می باشد که طعم های وانیلی، زعفرانی و کاکائوی هم جزء طعم های اصلی محسوب می شوند.

صادرات پشمک 60 گرمی

در نوع بسته بندی پاکتی ان را می توان از وزن های ۶۰ گرمی، ۷۰ گرمی، ۱۵۰ گرمی تا الی بالاتر تهیه کرد که در بسته بندی های دیگر چون پت کریستالی، سطلی و لیوانی نیز همراه با وزن های متعددی بوده اند که تمامی انواع مدل های معرفی شده از بسته بندی پشمک الیافی می تواند تک طعم و یا طعم های میکس از چند طعم باشد که معرفی به پشمک های الیافی دوقلو، سه قلو با چهارقلو بوده که ترکیب دو طعم، سه طعم با چهار طعم را شامل هستند.

صادرات پشمک 60 گرمی

پرفروش ترین نوع تولیدات از پشمک بسته بندی در بازار

خب در بخش قبل با نمونه های معرفی شده از بسته بندی های پشمک الیافی اشنا شدیم، و حال اینکه نمونه های پرفروش از تولیدات پشمک الیافی بسته بندی در بازار کدام یک از نمونه های ارائه شده هستند باید گفت هر انچه از تولیدات نوع بسته بندی پشمک در بازار هستند، بنابر نوع تقاضای بازار خرید بوده که توسط واحد های تولیدی تهیه و روانه ی بازار مصرف شده است. پس در وزن های مختلف از ترکیب چند طعم تا تک طعم در حال عرضه در بازار مصرف و فروش هستند که بخشی از این تولید نیز روانه ی بازار های صادراتی قرار می گیرد.

صادرات پشمک 60 گرمی

مرکز تولید و فروش انواع پشمک الیافی میوه ای ۲۰۰ گرمی

می توان به مرکز های تولید پشمک متعددی در سطح کشور اشاره کرد که در حال حاضر تهیه و تولیدات انواع مختلف از پشمک های الیافی را شامل هستند که البته قطب های تولیدی این محصول مربوط به بخش تبریز با یزد می باشد که در این بخش برای تهیه ی هر یک از انواع مدل های نام برده ی این پشمک الیافی میوه ای ۲۰۰ گرمی پت در ترکیب چند طعمی با قیمت های مناسب از تولیدات به روز و تازه ی پشمک بهره مند گردید.

صادرات پشمک 60 گرمی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید