مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید فروش پشمک الیافی سطلی ۳۵۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های بسته بندی از تولیدات پشمک الیافی چیست؟فروش پشمک سطلی طعم دار میوه ای+350 گرمی
پشمک پاراچ

صادرات پشمک 60 گرمی

خرید فروش پشمک در بازار ایران متشکل از تولیدات پشمک الیافی با شکلاتی لقمه ای هستند که فروش این بخش معرفی شده از تولیدات پشمک الیافی مدل بسته بندی سطلی در وزن های ۳۵۰ گرمی که در انواع طعم های میوه ای و سنتی عرضه می شود.

مدل های بسته بندی از تولیدات پشمک الیافی چیست؟

گروه های تولیدی از تنقلات شیرین در کشور را می توان محصولات متنوعی از انواع و اقسامی چون بیسکویت، کیک ها، شکلات، انواع شیرینی جات های مختلفی نام برد که وجود تک تک انواع نام برده هر کدام در قطب های تولیدی مختلفی از استان های کشور عرضه می شوند، به عنوان مثال می توان به واحد های تولیدی شیرینی جات در تبریز اشاره کرد، در اصل می توان نام برد که تبریز یکی از بزرگترین قطب های تولید کننده ی انواع تنقلات شیرین در منطقه و کشور بوده است که البته تنها اختصاص یافته به ی محصول نبوده که موضوع این بخش در ارتباط با تنقلات شیرین می باشد.

صادرات پشمک 60 گرمی

همچنین تولیدات نوع تنقلات شیرین در تبریز را می توان اشاره کرد به نوع شیرینی های سنتی این منطقه که دنیایی متنوع از انواع گوناگون ان را دارا هستند و امروزه بخش عمده ی این تولیدات روانه ی بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی می شوند. موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات نوع شیرینی پشمک بوده است. پشمک جزء تنقلاتی می باشد که هم از شیرینی های مخصوص و سنتی یزد بوده و هم از تولیدات تبریز محسوب می شود و در هر دو منطقه تولیدات متفاوتی انجام می شود. تولیدات پشمک یزدی را نوع پشمک الیافی سنتی با طعم های وانیلی، زعفرانی و کاکائویی هستند که در ظروف پت کریستالی بسته بندی می شوند.

صادرات پشمک 60 گرمی

اما تولیدات از پشمک تبریز را می توان دنیای متنوع از انواع و اقسام گوناگون پشمک ها نام برد، به این ترتیب که تولیدات نوع پشمک تبریز شامل تولیدات پشمک الیافی با پشمک شکلاتی لقمه ای بوده حال هر یک از این دو مورد خود به چند دسته از تولیدات پشمک تقسیم بندی می شود. به این ترتیب که نوع تولیدات پشمک شکلاتی لقمه ای از نظر بسته بندی به سه مورد تقسیم بندی می شوند، از نظر طعم و مزه هم شامل طعم های اصیل سنتی با طعم های میوه ای و طعم اسانس های خوراکی من جمله زنجبیلی، دارچینی، نسکافه ای و … بوده اند.

پشمک پاراچ

یکی دیگر از ویژگی های تولیدی از پشمک ها مربوط به نوع بسته بندی ان بوده و تنوع در بسته بندی پشمک الیافی نیز بالا بوده و شامل بسته بندی پت کریستالی، پاکتی، لیوانی، سطلی، زیپ کیپ و … بوده اند که تمامی این موارد نام برده از بسته بندی پشمک الیافی برای خود در وزن های مختلفی پر می شوند. به عنوان نمونه یکی از مدل های عرضه در بازار مرتبط با تولیدات پشمک الیافی سطلی بوده است که در وزن های ۱۵۰ گرمی، ۲۰۰ گرمی با ۳۵۰ گرمی عرضه می شود، که در سایر وزن های تولیدی می توان به درخواست های خریدار مرتبط باشد.

پشمک پاراچ

فروش پشمک سطلی طعم دار میوه ای+۳۵۰ گرمی

فروش پشمک میوه ای الیافی این بخش از نظر بسته بندی در مدل های تولیدات پشمک الیافی سطلی با بسته بندی های پاکتی و نوع و مدل های بسته بندی پت کریستالی در وزن های ۳۵۰ گرمی الی ۵۰۰ گرمی را شامل می شوند که براساس طعم های متنوع در نوع تک طعم تا طعم های میکس شده قابل تهیه و خریداری می باشد، بنابراین برای سفارش و خرید عمده انواع این پشمک سطلی می توانید با ما در این بخش و مرکز فروش اینترنتی در ارتباط بوده و از خرید های مستقیم بخش تولید بهره مند گردید.

پشمک آدلین

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید