مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع پشمک چوبی میوه ای اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

طعم های میوه ای تولیدی در پشمک چوبیتفاوت طعم میوه ای پشمک لقمه با الیافیمرکز عمده فروشی انواع پشمک میوه ای+ چوبی+الیافی+شکلاتی

انواع پشمک میوه ای را که می توان از بین تولیدات پشمک الیافی، لقمه ای شکلاتی و دیگر تولیدات چون پشمک قیفی و لیوانی تهیه نماید این بار با ارائه ی تولیدات پشمک چوبی میوه ای تولید اصفهان همراه شما عزیزان هستیم.

طعم های میوه ای تولیدی در پشمک چوبی

پشمک که جزء یکی از گروه تنقلات شیرین تولید کشور بوده است در نوع تولیدات سنتی و صنعتی می توان این محصول را تهیه کرد. تولیدات سنتی پشمک که مربوط به بخش تولیدی شیرینی های یزدی بوده که در بسته بندی های سنتی نیز امروزه عرضه می شوند و تولیدات صنعتی از انواع پشمک ها مربوط به گروه های تولیدی پشمک تبریز بشمار می رود که همراه با واحد های تولیدی بسیاری از برند های مختلف تولید کننده در انواع گوناگون این محصول را روانه ی بازار مصرف می کند. دسته بندی تولیدات ارائه شده از پشمک به این ترتیب می باشد که اعم از:

  1. پشمک چوبی، قیفی و لیوانی
  2. پشمک الیافی و الیافی لقمه
  3. پشمک لقمه ای شکلاتی روکش دار با طعم مختلف

این سه گروه تولیدی از پشمک ها باز برای خود صورت های تولیدی متعدد و مختلفی را هم دارا هستند از نظر طعم و مزه تا مدل های بسته بندی متفاوتی را دارا هستند. یکی از مدل های تولیدی پشمک که به زمان های گذشته هم که برگردیم می بینیم تولیدات ان وجود داشتند مدل تولیدی پشمک چوبی می باشد که در بخش های عمومی از پارک ها، شهربازی، سینما و … به کمک دستگاه های صنعتی و دستی تهیه و تولید می شدند که از سه طعم اصیل وانیلی، زعفرانی با کاکائویی تشکیل میشدند. اما بنابر درخواست های بالای بازار خرید تولیدات نوع پشمک چوبی را می توان در مدل های صنعتی با کیفیت بالا همراه با مجموعه های گوناگون از انواع طعم و مزه ها را می بینیم، من جمله این طعم های میوه ای پشمک چوبی اعم از:

  • پشمک چوبی میوه ای البالو
  • پشمک چوبی میوه ای توت فرنگی
  • پشمک چوبی میوه ای طالبی
  • پشمک چوبی میوه ای پرتقالی
  • پشمک چوبی میوه ای انبه
  • پشمک چوبی میوه ای سیب
  • پشمک چوبی میوه ای هنداونه
  • پشمک چوبی میوه ای لیمو
  • پشمک چوبی میوه ای بلوبری

تفاوت طعم میوه ای پشمک لقمه با الیافی

نوع تولیدات پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی با پشمک الیافی هر دو همچون پشمک چوبی دارای طعم های گوناگونی بوده اند که طعم میوه ای را می توان یک بخش کوچک از طعم ها نام برد، و طعم میوه ای پشمک الیافی با لقمه ای شکلاتی در یک طعم بوده اند و تنوع در طعم های تولیدی پشمک الیافی و لقمه ای شکلاتی را می توان برخی از طعم اسانس های خوراکی چون زنجبیل، دارچین، نسکافه، قهوه و … نام برد. این تولیدات از پشمک الیافی و لقمه ای روکش دار شکلاتی در دو صورت تولیدات فله ای و بسته بندی شده ارائه می گردد.

مرکز عمده فروشی انواع پشمک میوه ای+ چوبی+الیافی+شکلاتی

خب همانطور که گفته شد قطب های تولیدی این محصول بخش هایی از استان یزد با تبریز بوده است و در هر دو قطب تولیدی واحد های تولیدی بسیاری جای گرفته است که کلیه ی تولیدات متنوع از محصولات معرفی شده را شامل می گردد. حال برای خرید انواع پشمک چوبی میوه ای استند دار می توانید با ما همراه بوده تا به سراسر بازار های مختلف کشور و حتی تامین بازار های صادراتی ارسال گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید