مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش شیرینی سنتی یزدی+پشمک الیافی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع شیرینی جات تولیدی دیار کویر+یزدنوع تولیدات پشمک سنتی یزد چگونه ست؟مرکز فروش انواع شیرینی جات یزدی+پشمک الیافی
صادرات پشمک 60 گرمی

صادرات پشمک 60 گرمی

فروش شیرینی جات سنتی یزد که همراه با انواع گوناگون و خوشمزه ی شیرینی جات سنتی این منطقه بوده است در این بخش همراه هستیم با فروش عمده تولیدات پشمک سنتی یزدی در نوع الیافی با طعم های اصیل و سنتی.

لیست انواع شیرینی جات تولیدی دیار کویر+یزد

در کشور ما می توان به استان های متفاوتی اشاره کرد که هر کدام شاید با لقب خاصی معرفی می شوند مانند استان دیار کویری به استان یزد متعلق بوده است که وجود این استان همراه با نبا های تاریخی با قدمتی چندین ساله بوده است و بنابر وجود نقاط گردشگری می توان دید که هر ساله در فصل های مختلف سال گردشگران بسیاری را به سمت خود جدب می کند.

صادرات پشمک 60 گرمی

در این دیار کویری کشور علاوه بر وجود این اثار تاریخی، در نوع خود سوغاتی های بی نظیری از خوراکی های خوشمزه را نیز دارا بوده که این شیرینی جات یزدی نیز برای خود دارای قدمتی چندین ساله بوده اند و تا به امروز در انواع مختلف با برند های متعدد تولید کننده، تهیه تولید و به بازار عرضه می شود. البته تولیدات شیرینی جات یزدی را می توان گفت براساس تنوع بالایی که دارا بوده و کیفیت در طعم و مزه همانند هر شیرینی معروفی در کشور به خوبی در تمامی بازار های ایرانی پوشش داده شده اند که این امر منجر به عرضه در بازار های صادراتی نیز گردیده است.

صادرات پشمک 60 گرمی

اگر بخواهیم تولیدات نوع شیرینی جات های تولیدی دیار کویری استان یزد را دسته بندی کنیم، به مجموعه ای انبوه و متنوع از طعم و مزه و حتی در اشکال مخلتف روبه رو می شویم که برخی از این تولیدات ارائه شده اعم از:

  • شیرینی باقلوا یزدی
  • شیرینی کیک یزدی
  • شیرینی قطاب یزدی
  • شیرینی نان برنجی
  • شیرینی نان کنجدی
  • شیرینی پشمک سنتی
  • و … .

پشمک الیافی میوه ای

نوع تولیدات پشمک سنتی یزد چگونه ست؟

خب موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات نوع شیرینی سنتی بنام پشمک بوده است. پشمک یکی از چندین و چند نوع شیرینی یزد بوده است که از گذشته تا به امروز در نوع سنتی تهیه می گردد. پشمک های سنتی یزدی از نوع پشمک الیافی بوده است و این پشمک الیافی از طعم های وانیلی، زعفرانی با کاکائویی می باشد که در ظروف سنتی بسته بندی می گردید که نوع بسته بندی های امروزی را می توان از مدل های پشمک الیافی سنتی با ظروف پت نیم کیلویی تا ۳۵۰ گرمی را دارا هستند.

پشمک شکلاتی

مرکز فروش انواع شیرینی جات یزدی+پشمک الیافی

در استان یزد می توان به سادگی در بخش های مختلف از بازار های فروش تولیدات از انواع شیرینی جات یزدی را تهیه و خرید کرد، که این بخش نیز یکی از مرکز های فروش اینترنتی عمده شیرینی جات یزدی از انواع مختلف و تولیدات نوع شیرینی پشمک سنتی یزدی بوده است، و براساس یک عرضه و فروش مستقیم از بخش تولیدی با قیمت مناسب و از درب کارخانه برای بخش های مختلف از مراکز استانی عرضه می گردد.

پشمک شکلاتی الیافی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید