مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک الیافی لقمه عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی پشمک الیافی رشته ایعمده فروشی آنلاین انواع پشمک لقمه الیافی
پشمک الیافی

پشمک الیافی

پشمک الیافی که در چند مدل تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می گردد در این بخش از مرکز فروش بصورت عمده در نوع تولیدات پشمک الیافی لقمه ای با بسته بندی کادویی از برندهای تولید کننده ی پشمک تبریز برای فروش در بازار داخل با صادرات همراه با قیمت مناسب عرضه می نماید.

مدل های تولیدی پشمک الیافی رشته ای

خب همانطور که می دانید پشمک از دسته تنقلات شیرین و خوشمزه ای بوده که دوستدارن و طرفداران بی شماری را دارا می باشد و می توان گفت هر وقت صحبت از پشمک به میان می آید آدمی خود به خود به یاد پشمک های چوبی می افتد که در نوع سنتی و صنعتی امروزه تهیه تولید و توزیع گردیده است. نمونه ای از این پشمک های چوبی الیافی که توسط دستگاه های سنتی در بخش هایی از مکان های عمومی چون پارک ها، شهربازی و … تهیه می شود کودکان و بزرگسالان بسیاری را به سمت خود جذب می کند. پس پشمک چوبی الیافی یکی از نمونه های اولیه ی تولید پشمک می توان یاد کرد.

پشمک الیافی

پشمک در اصل یکی از شیرینی های سنتی قطب تولیدی یزد با تبریز بوده که تولیدات سنتی از پشمک الیافی را می توان در یزذ دید و نمونه های متنوع تر از نوع پشمک الیافی مدل صنعتی توسط واحد های تولیدی بزرگی در بازار ارائه می شود که در تبریز تهیه می گردد و می توان با برندهای متعدد تولید کننده در بازار انها را دید. و من جمله این انواع پشمک های الیافی تهیه و تولید شده ی نوع صنعتی بخش تبریز را می توان از چند بخش تقسیم بندی کرد و نام برد اعم از:
  1. پشمک الیافی با طعم میوه ای ( توت فرنگی، آلبالویی، پرتقالیريال طالبی و … )
  2. پشمک الیافی با طعم سنتی ( زعفرانی، کاکائویی، وانیلی، زنجبیلی، نعنا، گل محمدی و … )
  3. پشمک الیافی با بسته بندی ( پاکتی، فله ای، کادویی، کیفی و … )
  4. پشمک الیافی لقمه ای، لیوانی، چوبی

مدل های پشمک الیافی لقمه ای که بصورت فشرده که همانند نمونه های پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی بوده است این نوع پشمک الیافی لقمه ای بدون روکش شکلاتی در سه طعم وانیلی، زعفرانی با کاکائویی تهیه می شود که البته برخی از واحد های تولیدی نیز انها را بصورت میکس شده از این سه طعم ارائه می دهد که در نوع میوه ای نیز بخش تولیدی پشمک حاج عبدالله نیز این محصول را به بازار ارائه کرده است.

پشمک الیافی

عمده فروشی آنلاین انواع پشمک لقمه الیافی

پس به این ترتیب در این بخش از مرکز خرید فروش پشمک بصورت اینترنتی می توانید بهترین دسترسی و خرید را در هر کجای کشور و یا جهان هستید انجام دهید که در این بخش پیشنهاداتی از انواع تولیدات پشمک براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده ارائه می گردد. و بنابر یک خرید فروش مستقیم و عمده از بخش تولیدی کارخانجات می توانید بهترین های تولید شده با کیفیت بالا را تهیه نماید.

پشمک الیافی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید