مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک سنتی فله ای یزدی وانیلی کاکائویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات پشمک سنتی در یزد چیست؟عرضه و فروش پشمک یزدی فله ای بسته بندی

صادرات پشمک 60 گرمی

پشمک سنتی ایرانی که برگرفته از تولیدات پشمک یزدی در بازار کشور می باشد در این بخش از مرکز فروش اینترنتی همراه با تولیدات به روز و تازه از بهترین های پشمک سنتی با طعم های وانیلی، کاکائویی و زعفرانی هم در نوع فله ای و هم بسته بندی شده عرضه می گردد.

عمده تولیدات پشمک سنتی در یزد چیست؟

در دسته بندی تنقلات شیرینی که در کشور تولید می شود با اشاره ای به انبوه و عمده ای از اقسام گوناگون این تنقلات شیرین کرد که هر یک صورت های مختلف و متنوعی از تولیدات با طعم و مزه های متفاوتی را به همراه دارند ولی شاهد بازار های پرفروش و پرطرفدار برای تمامی این انواع تنقلات شیرین در سراسر بازار ایران هستیم که البته این تقاضای خرید براساس درجه ی کیفیت بالایی که در تولیدات دارا بوده منجر به تقاضای بازار خرید در بازار های کشور های مختلف جهانی نیز گردیده است. پس دسته بندی این انواع تنقلات شیرین می تواند از مدل های گوناگون بوده باشد که نمونه ی مدنظر قرار گرفته در این بخش مربوط به تولیدات شیرینی پشمک بوده است.

پشمک پاراچ

پشمک از دسته شیرینی جات هایی بوده است که وقتی نامی از این محصول می بریم همه به یاد دیار کویری کشور یعنی استان یزد می افتیم که از گذشته تا به امروز این شیرینی را در نوع سنتی با کیفیت بالا از عطر و طعم با مزه های خاص و ویژه ای به بازار ارائه می دهد. و اما انچه از تولیدات این پشمک در بازار موجود است همان پشمک های الیافی یا پشمک رشته ای معروف بوده که چون الیافی نرم و لطیف با طعم های وانیلی، کاکائویی و زعفرانی توزیع گردیده است که در گذشته در نوع ظروف فلزی با طرح های سنتی این شیرینی یزدی در بازار توزیع میشد در حالی که امروزه در بسته بندی های مدرن صنعتی به صورت صنعتی عمده تهیه و تولید می گردد.

یکی دیگر از قطب های تولید کننده ی پشمک در ایران تبریز بوده که در نوع صنعتی به صورت انبوه و عمده جهت تامین نیاز بازار تقاضای داخلی و صادراتی تولید می گردد و می توان گفت دنیای متنوع از اقسام و انواع بسته بندی ها با طعم های مختلف را برای این محصول در نظر گرفته شده است و می توان گفت به خود مورد استقبال تمامی بازار های جهانی و کشور قرار گرفته است. اعم از پشمک های الیافی و شکلاتی لقمه ای که در طعم های میوه ای تا طعم اسانس های خوراکی من جلمه ارده، عسلی، میوه ای و … .

پشمک الیافی میوه ای

عرضه و فروش پشمک یزدی فله ای بسته بندی

این بخش علاوه بر فروش و توزیع عمده تولیدات پشمک الیافی و لقمه ای شکلاتی در نوع صنعتی برای بازار های داخلی با صادراتی، عرضه ی تولیدات پشمک سنتی یزدی را نیز بصورت فله ای و بسته بندی های سنتی با وزن های مختلف نیز ارائه می گردد. با اینکه پشمک در نوع بسته بندی شده بیشتر درخواست می شود ولی می توان گفت که نوع تولیدات پشمک فله ای نیز بازار های فروش مخصوص به خود را دارا می باشد.

پشمک الیافی میوه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید