مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک شکلاتی لقمه ای یزدی طعم هل/زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع پشمک در دیار کویری یزدطعم های تولیدی پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتیفروش انواع پشمک طعم دار روکشدا شکلاتی یزدی
پشمک الیافی میوه ای

پشمک الیافی صادراتی

فروش پشمک شکلاتی که از گروه های تولید کننده ی پشمک یزدی و تبریز در بازار فروش توزیع شده اند، در این بخش از فروش تولیدات یزدی با طعم های متنوع هل، زعفران، شکلات، قهوه عمده در سراسر بازار کشور توزیع می گردد.

لیست تولیدات انواع پشمک در دیار کویری یزد

از مجموعه تولیدات تنقلاتی چون پشمک در کشور را می توان به قطب های تولید کننده ی پشمک در تبریز و یزد اشاره کرد که در گدشته تولیدات این شیرینی در یزد و در نوع سنتی الیافی تهیه و تولید میشد که با پیشرفت در تولید صورت هایی از تولیدات نوع پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی نیز ارائه گردید. این محصول می توان گفت به نوعی در بین سایر شکلات های تولید شده ی کشور نیز پرطرفدار و پرفروش هم بوده است که در تنوعی از طعم و مزه ها تا بسته بندی های مختلف را تشکیل داده است.

پشمک الیافی صادراتی

تولیدات از انواع پشمک در دیار کویری کشور یزد را می توان همان تولیدات معروف از نوع پشمک سنتی در مدل الیافی یاد کرد که همچنان در بخش های تولیدی به همین ترتیب و صورت از طعم های اصیل وانیلی، زعفرانی با کاکائویی تولید می شود و البته در تولیدات جدید هم می توان با طعم های میوه ای هم اشنا شد. گرچه در دیار کویری علاوه بر تولیدات پشمک تنوعی بالا از تولیدات انواع شیرینی جات مخصوص این بخش نیز روبه رو می شویم که بسیار خوشمزه و خوش عطر هستند.

پشمک شکلاتی

دیگر گروه های تولیدی پشمک یزدی همان پشمک های شکلاتی لقمه ای بوده که به ندرت توسط برخی از واحد های تولیدی ارائه می شود و می توان گفت بخش انبوه و عمده ی تولیدات شکلاتی لقمه ای از تولیدات پشمک تبریز می باشد و تولیدات پشمک یزدی از نوع الیافی در بسته بندی های سنتی هم ارائه می شوند. هر دو قطب و بخش تولیدی برای خود بازار های فروش مختص به خود را دارا هستند.

پشمک شکلاتی

طعم های تولیدی پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی

خب از خصوصیت ها و ویژگی های تولیدی پشمک مهم ترین انها مربوط به طعم پشمک بوده که طعم های اصیل این محصول طعم وانیلی، زعفرانی با کاکائویی بوده است همراه با و تولیدات به روز از طعم های میوه ای این تولیدات نیز روبه رو شدیم. که به نوعی می توان گفت بسیار پرطرفدار هم بوده اند. دسته بندی از تولیدات طعم های متنوع پشمک همان سه طعم اصلی با طعم های میوه ای و گروهی از طعم اسانس های خوراکی را شامل هستند من جمله طعم های نسکافه ای، ارده، قهوه فوری، گزی، زعفرانی، پسته ای، زنجبیلی، دارچینی و … .

پشمک شکلاتی

فروش انواع پشمک طعم دار روکشدا شکلاتی یزدی

فروش انواع پشمک یزدی را پیشنهاداتی از تولیدات پشمک الیافی با پشمک های روکشدار شکلاتی لقمه ای ارائه می دهیم که در گروه های مختلف از طعم های متنوع همراه با تولیدات فله ای تا بسته بندی شده به فروش می رسد و براساس طعم ها با وزن بسته بندی می توان گفت تا حدودی با نرخ قیمت های خرید فروش متفاوتی هم همراه بوده اند که عرضه ی این بخش از تولیدات پشمک شکلاتی یزدی با طعم هایی همچون طعم هل، زعفرانی، قهوه و شکلات هستند.

پشمک شکلاتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید