مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک میوه ای چوبی ۱۱۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات پشمک میوه ای پخش در بازار چیست؟ویژگی های تولیدی پشمک چوبی 110 گرمیفروش عمده پشمک میوه ای+چوبی/الیافی/شکلاتی
پشمک رشته ای کیلویی

پشمک رشته ای کیلویی

فروش پشمک میوه ای من جمله تولیدات ویژه از این گروه شیرینی جات ها بوده است که در طعم های گوناگون و مدل های مختلف از تولیدات همراه هستند، که فروش این بخش شامل تولیدات پشمک چوبی ۱۱۰ گرمی در تنوعی از طعم های متنوع میوه ای می باشد.

انواع تولیدات پشمک میوه ای پخش در بازار چیست؟

پشمک را جزء گروه تولیدات تنقلات از شیرینی جات ها می توان نام برد، که در بخش هایی چون یزد با تبریز تهیه و تولید می شود، در هر یک از این دو قطب تولیدی پشمک می توان به مجموعه تولیدات متنوعی از پشمک ها اشاره کرد و همراه با برند های متفاوتی تولیدات را معرفی نموده اند. در دسته بندی از تولیدات انواع پشمک ها می توان به وجود پشمک هایی چون پشمک الیافی با لقمه ای روکشدار شکلاتی اشاره کرد که وجود هر یک از این دو مدل پشمک برای خود دنیایی تنوع از محصول را دارا هستند.

پشمک میوه ای الیافی

پس دسته های مختلف از تولیدات پشمک الیافی را می توان در مدل های گوناگون از بسته بندی ها با وزن های مختلف می توان دید، و نوع تولیدات پشمک لقمه ای شکلاتی را باز علاوه بر اینکه در بسته بندی های مختلف قرار دارند، همراه با طعم های گوناگونی نیز بوده اند که با یک لایه و روکش شکلاتی پوشش داده شده اند. و دیگر مدل تولیدی از پشمک را که می توان گفت بسیار پرطرفدار و پرفروش در هر بخشی از بازار هستند مدل های تولیدی پشمک چوبی بوده اند.

پشمک میوه ای الیافی

تولیدات از پشمک چوبی امروزه علاوه بر اینکه در نوع تولیدات صنعتی همراه با انبوهی از تولیدات عرضه می شود، ولی در گذشته این محصول در مدل تولیدی سنتی توسط دستگاه های چرخ دستی در بخش هایی از مکان های عمومی چون پارک ها، شهربازی و دیگر اماکن های مختلف تهیه می شدند که شامل طعم های وانیلی، زعفرانی با کاکائویی بودند. ولی امروزه در طعم های مختلف به همان شیوه های سنتی توسط دستگاه های چرخی نیز همچنان تهیه و تولید می شود.

پشمک حاج یعقوب

ویژگی های تولیدی پشمک چوبی ۱۱۰ گرمی

از خصوصیت ها و ویژگی های تولید شده ی پشمک چوبی می توان در درجه ی نخست به نکته ای اشاره کرد که در تولیدات سنتی توسط دستگاه های چرخ دستی تهیه می شود، و تولیدات صنعتی امروزه از این پشمک در وزن های یکسان همراه با طعم های گوناگون میوه ای تا طعم های اصلی را شامل می شود. وزن تولیدی پشمک چوبی در وزن هایی چون ۱۱۰ گرمی هستند. تولیدات نوع صنعتی پشمک چوبی همراه با استند های ویژه ای نیز بوده اند.

پشمک میوه ای الیافی

فروش عمده پشمک میوه ای+چوبی/الیافی/شکلاتی

فروش عمده پشمک میوه ای این بخش برای کلیه ی تولیدات از انواع پشمک های الیافی، لقمه ای شکلاتی تا مدل های پشمک چوبی ارائه می گردد، ارائه در صورت های مختلف و متنوع از تولیدات فله ای تا بسته بندی شده و … . پس به این ترتیب جهت سفارشات خرید هر یک از انواع پشمک های میوه ای من جمله پشمک چوبی میوه ای ۱۱۰ گرمی در بسته بندی های ۳۰ عددی همراه با استند های مخصوص به خود با ما همراه باشید.

پشمک میوه ای کیلویی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید