مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک میکس میوه ای ۴ رنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات انواع پشمک میکس طعم دارمرکز فروش پشمک الیافی میوه ای+4 طعم
پشمک الیافی

پشمک شکلاتی لقمه

پشمک از دسته ی تنقلات شیرینی بوده که در فصل های سرد سال بسیار پرفروش بوده است و در نوع تولیدات پشمک میوه ای میکس الیافی بصورت تک طعم و چهار طعم عمده برای تمامی بازار های پخش و فروش کشوری عرضه می گردد.

تولیدات انواع پشمک میکس طعم دار

همانطور که گفته شد پشمک از گروه تولیدی شیرینی جات ها بوده و با اینکه فصل شروع تولید و فروش ان را می توان در نیمه ی دوم سال دید، هستند برخی از برند های مطرح و معروف چون حاج عبدالله در تمامی فصول سال در حال تولید و عرضه هستند ولی عمده ی فروش ها را مربوط به نیمه ی دوم سال می توان دید و نام برد. و اما تولیدات ارائه شده از این محصول که مربوط به پشمک الیافی با پشمک لقمه ای بوده است می توان معرفی کرد. این پشمک الیافی در صورت های مختلف از رنگبندی ها که شامل طعم های مختلف بوده تهیه می گردد و در نوع پشمک لقمه ای نیز به همین ترتیب بوده در نوع پشمک لقمه ای الیافی با پشمک لقمه ای شکلاتی می توان دسته بندی کرد.

صادرات پشمک 60 گرمی

پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی در تولیدات اولیه همراه با طعم های شیری و شکلاتی بودند که رفته رفته با به کار بردن طعم اسانس های خوراکی دیگر از طعم های میوه ای و … و استقبال بی نظیر بازار فروش از این تولیدات منجر به افزایش تولیدات از این گروه تولیدی پشمک های طعم دار گردید که در مدل های مختلف بسته بندی اعم از میکس تا تک طعم به بازار عرضه نمودند.

صادرات پشمک 60 گرمی

و اما تولیدات پشمک الیافی، این پشمک الیافی باز طعم های از طعم های مختلف با متنوع ترین صورت های بسته بندی را دارا هستند. بسته بندی پشمک الیافی پاکتی، لیوانی، سطلی و … . انچه از طعم های تولیدی این پشمک الیافی می توان نام برد و معرفی کرد طعم های زعفرانی، وانیلی، کاکائویی بوده که طعم های میوه ای چون طالبی، هندوانه ای، پرتقالی، بلوبری، توت فرنگی و البالویی را دارا هستند که می توان گفت بصورت طعم های مجزا و طعم های میکس شده بسته بندی می شوند.

صادرات پشمک 60 گرمی

مرکز فروش پشمک الیافی میوه ای+۴ طعم

این بخش یکی از مجموعه های تولید و عرضه کننده ی عمده پشمک ها در بازار کشور بوده است و فروش این بخش همراه با عرضه ی تولیدات میکس میوه ای از طعم های مختلف پشمک الیافی در ظروف بسته بندی متنوعی بوده است. که برای تهیه و خرید عمده جهت پخش و یا فروش می توانید با این بخش در ارتباط باشید و از تولیدات پشمک الیافی میکس میوه ای ۴ طعم بهره مند گردید.

پشمک الیافی فله ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید