مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید انواع پشمک یزدی در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پشمک یزدی در بازارمرکز خرید پشمک یزدی ( شکلاتی، الیافی) با قیمت مناسب
پشمک الیافی میوه ای

پشمک شکلاتی

بازار پشمک در ایران را بازاری همراه با انواع پشمک یزدی و پشمک تبریز می توان نام برد و معرفی کرد که اقسام گوناگون از تولیدات انواع پشمک الیافی و لقمه یا شکلاتی در این بخش برای خرید فروش بصورت عمده با قیمت مناسب عرضه می گردد.

معرفی انواع پشمک یزدی در بازار

خب همانطور که گفته شد بازار تنقلات از پشمک ایرانی در کشور مربوط به تولیدات پشمک یزدی با پشمک تبریز بوده است، و تا حدودی می توان گفت نوع تولیدات سنتی و اصیل از ای شیرینی ایرانی پشمک در یزد تهیه می گردید که همراه با سایر انواع دیگر شیرینی جات های یزدی به بازار عرضه می شدند و امروزه شاهد رشد بالایی در تولیدات این محصول در این منطقه هستیم هم در نوع تولیدات سنتی و هم تولیدات صنعتی در مدل های متنوع از پشمک الیافی پاکتی با مدل پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی که وجود تمامی این انواع پشمک یزدی در نوع الیافی تا شکلاتی برگرفته از طعم و مزه های گوناگون تا طرح های مختلف از بسته بندی را به خود اختصاص داده اند البته همراه با برند های تولید کننده ی متعدد دیگری که در بازار معرفی شده اند.

پشمک شکلاتی

با اینکه نمونه های گوناگونی از شیرینی جات های یزدی را می توان نام برد که هر یک خوشمزه گی و ویژگی های خاص و منجصر به فرد را در تولیدات دارا هستند، ولی این پشمک یزدی نیز بخشی از تولیدات این قطب و مرکز تولیدی شیرینی ایرانی می باشد. و برای معرفی تولیدات ارائه شده از پشمک در این قطب تولیدی همانطور که گفته شد مربوط به تولیدات پشمک لقمه ای روکش شکلاتی با پشمک الیافی بوده و تنوع کار تولیدی همانطور که نام برده شد مربوط به طرح های مختلف از بسته بندی تا طعم های این محصول می باشد. در درجه ی اول می پردازیم به تولیدات نوع پشمک الیافی مدل بسته بندی پاکتی یا سطلی و …، این تولیدات از پشمک الیافی بسته بندی پاکتی ان در وزن های مختلف چون ۶۰ الی ۱۰۰ گرمی و بالاتر بوده اند که تقاضای بازار صادرات را همراه با وزن های ۶۰ الی ۱۰۰ گرمی می توان دید. که نوع بسته بندی سطلی جزئی دیگر از بخش تولیدات پشمک الیافی بوده اند.

و اما تولیدات مربوط به نوع پشمک شکلاتی یزدی، گرچه درصد بالایی از تولیدات پشمک یزدی را تولیدات پشمک الیافی در برگرفته است اما نوع تولیدات ارائه شده از پشمک لقمه شکلاتی هم صورت هایی از طعم های مختلف پشمک با نوع عرضه ی فله ای و یا بسته بندی های کادویی هستند. و هر یک از انواع بسته بندی ها اعم از فله ای تا نوع کادویی برای خود بازار های پخش و فروش مختص به خود را دارند که در بخش های مختلف از بازار توزیع می گردند. از نظر نرخ قیمت خرید فروش همانند هر محصولی براساس نوع تولیدات دارای تفاوت هایی از نظر قیمت های فروش هستند.

صادرات پشمک 60 گرمی

مرکز خرید پشمک یزدی ( شکلاتی، الیافی) با قیمت مناسب

قیمت مناسب از تولیدات پشمک یزدی را می توان هم در بین تولیدات پشمک الیافی و هم پشمک شکلاتی دید و تهیه کرد که جهت سفارش و خرید این انواع پشمک یزدی اعم از نمونه های نام برده شده در مدل های مختلف بسته بندی تا تولیدات فله ای می توانید با ما در ارتباط باشید که براساس یک فروش و عرضه ی مستقیم از بخش تولیدی با قیمت های مناسب برای تمامی بازار های ایرانی و بازار های صادراتی ارائه می گردد.

صادرات پشمک 60 گرمی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید