مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید پشمک الیافی رنگی میوه ای میکس

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی از پشمک رنگی میوه ای در بازارخرید انواع پشمک میوه ای رنگی الیافی قیمت خوب
صادرات پشمک 60 گرمی

پشمک الیافی

خرید پشمک در بازار ایران برگرفته از تولیدات مدل پشمک های الیافی با نوع تولیدات پشمک لقمه شکلاتی که هر کدام برای خود دارای ویژگی هایی که فروش این بخش همراه با پیشنهاداتی از تولیدات پشمک الیافی میوه ای میکس رنگی در نوع فله ای و بسته بندی.

مدل های تولیدی از پشمک رنگی میوه ای در بازار

مدل های تولیدی از گروه شیرینی جات های مخصوص و سنتی تولید کشور که همراه با اقسام گوناگون از تولیدات بوده است، معرفی شده از نمونه های مختلف با اسامی متفاوتی بوده اند که هر کدام نیز در بخش های مختلفی از مراکز استانی کشور تهیه و تولید شده اند. به عنوان مثال می توان به تولیدات شیرینی جات بخش کویری کشور چون استان یزد اشاره کرد و انچه از تولیدات شیرینی جات های این مرکز در بازار ایران به چشم می خورد مجموعه ای انبوه و عمده از انواع و اقسام گوناگون مدل های مختلف شیرینی جات ها بوده اند که با اسامی متفاوتی هم معرفی شده اند مانند:

  • کیک یزدی
  • نان برنجی یزدی
  • باقلوا یزدی
  • قطاب یزذی
  • نان کنجدی یزدی
  • حاجی بادام یزدی

و پشمک، این نمونه ی تولیدی از تولیدات پشمک یزدی شامل تولیدات سنتی این محصول می شود که در گذشته در ظروف سنتی فلزی بسته بندی می شدند که با گذشت زمان پشمک در انواع ظروف مختلف بسته بندی شدند ولی در نوع همان سنتی تهیه و تولید می شود. تولیدات سنتی پشمک یزدی مدل پشمک الیافی با طعم های وانیلی، زعفرانی و کاکائویی بودند، همراه با ان در بازار امروزی تولیدات نوع طعم های میوه ای نیز در بین برخی از واحد های تولیدی به چشم می خورد.

پشمک الیافی میوه ای

البته براساس نیاز بالا و تقاضای بازار مصرف کننده این تولیدات پشمک یزدی در نوع صنعتی و تولیدات انبوه عرضه می شود، که نوع بسته بندی پاکتی نمونه ی پرفروش از تولیدات مدل پشمک الیافی می باشد در وزن های ۶۰ گرمی الی ۱۰۰ تا ۳۰۰ گرمی را دارا بوده است. بخش دیگر از تولیدات انواع پشمک در کشور مربوط به قطب تولید کننده ی پشمک تبریز بوده است.

پشمک الیافی میوه ای

تولیدات پشمک در تبریز بسیار متنوع بوده اند و دنیایی از انواع تولیدات مختلف پشمک در نوع پشمک الیافی تا پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی را شامل می شود، وجود این انواع پشمک شکلاتی لقمه ای را می توان از نظر طعم و مزه تا نوع بسته بندی متنوع دید، و مدل های الیافی پشمک تبریزی هم از نظر نوع بسته بندی بسیار متنوع بوده اند مانند پشمک الیافی پاکتی، عروسکی، لیوانی و … .

صادرات پشمک 60 گرمی

و اما مدل های تولیدی از پشمک رنگی میوه ای در بازار که مربوط به تولیدات پشمک الیافی با لقمه ای شکلاتی بوده است، می توان گفت در هر دو حالت تولیدی این طعم پشمک میوه ای را در بین این دو گروه دید که تولیدات نوع پشمک الیافی رنگی میوه ای در بسته بندی های مختلف نام برده قرار می گیرد و نوع میوه ای رنگی شکلاتی باز به همین ترتیب در طرح های مختلف سلفون پیچ از نوع عرضه ی فله ای تا بسته بندی پاکتی با کادویی را شامل می شود.

صادرات پشمک 60 گرمی

خرید انواع پشمک میوه ای رنگی الیافی قیمت خوب

جهت سفارشات و خرید عمده انواع پشمک میوه ای اعم از تولیدات پشمک الیافی رنگی در این بخش می توانید با این مرکز و مجموعه در ارتباط باشید که فروشی از تولیدات پشمک میوه ای با طعم های بلوبری، پرتقالی، توت فرنگی، طالبی، هندوانه ای و  سه طعم اصیل سنتی را دارا هستند که در نوع میکس شده در ظروف پت کریستالی به وزن های ۵۰۰ گرمی الی ۳۳۰ گرمی پر و عرضه می شود با قیمت خرید خوب و مناسب بازار های پخش مختلف در کشور.

صادرات پشمک 60 گرمی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید