مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش پشمک الیافی ۱۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع وزن بسته بندی پشمک الیافی موجود در بازارفروش پشمک الیافی میوه ای+وانیلی+زعفرانی 100 گرم

پشمک آدلین

پشمک ۱۰۰ گرمی که در انواع بسته بندی ها از نوع پشمک های الیافی تا مدل های لقمه ای شکلاتی را شامل می شود، در این بخش از فروش تولیدات پشمک، نوع پشمک الیافی به وزن های ۱۰۰ گرمی الا بالاتر با قیمت های متفاوت و مناسب بازار های پخش هر بخشی از کشور توزیع می گردد.

انواع وزن بسته بندی پشمک الیافی موجود در بازار

خب برای معرفی اینکه نوع پشمک های موجود در بازار از چه نوع محصولات تولید شده ای هستند باید گفت که شامل نوع تولیدات پشمک های الیافی با مدل لقمه ای روکش دار شکلاتی هستند ولی هر یک از این دو گروه تولیدی می تواند همراه با طعم های مختلف از طرح های گوناگون بسته بندی تا شامل اسامی مختلفی از برند های تولید کننده ی این محصول هستند که در بخش و قطب های تولیدی پشمک ایران چون تبریز و یزد در حال تولید و توزیع در بازار های فروش هستند.

اینکه نمونه های پرفروش از این پشمک کدام مدل بوده است باید گفت تمام تولیدات پشمک مورد تقاضای هر بازار مصرف کننده ای بوده از نوع پشمک های چوبی تا مدل های بسته بندی پاکتی در اوزان مختلف تا نوع پشمک های سطلی و همین طور نمونه های متنوع از پشمک های شکلاتی که دنیای از طرح و نقش های گوناگون بسته بندی ها را به خود اختصاص داده اند و در بازار امروزی به فروش می رسند.

پشمک الیافی میوه ای

خب یکی از ویژگی های مهم در هر تولیدی مربوط به نوع بسته بندی محصول بوده است و این بسته بندی پشمک هم در نوع پاکتی و هم در مدل های پشمک سطلی، پت کریستالی، جعبه ای و … تهیه شده اند. تمامی این انواع طرح های نام برده از بسته بندی پشمک های الیافی در وزن های مختلفی پر می شوند و کمترین انها در وزن های ۶۰ الی ۷۰ گرمی بوده اند که بعد از ان بسته بندی های ۱۰۰ گرمی، ۲۰۰ گرمی با ۳۵۰ گرمی را شامل می شوند که این وزن های بالاتر در نوع بسته بندی های پشمک سطلی هم صدق می کند. همین طور مدل پشمک چوبی نیز برای خود در وزن های ۱۰۰ گرمی تهیه شده اند و یا مدل پشمک های لیوانی که در وزن های ۵۰ گرمی تا بالاتر توسط بخش های مختلف از واحد های تولید کننده عرضه می گردد.

پشمک میوه ای

و طعم های لحاظ شده در تولیدات این پشمک همانطور که در بخش های قبل هم به معرفی انها پرداخته شده است طعم های اصیل از پشمک وانیلی، زعفرانی با کاکائویی می باشد که امروزه براساس درخواست های بالای بازار مصرف کننده در تنوعی از طعم های رنگی که شامل طعم های میوه ای بوده اند هم تولید شده اند من جمله طعم های بلوبری، طالبی، توت فرنگی، البالو، هنداونه ای، پرتقالی، موز .

پشمک شکلاتی الیافی

فروش پشمک الیافی میوه ای+وانیلی+زعفرانی ۱۰۰ گرم

با اینکه نوع بسته بندی پاکتی پشمک الیافی در تمامی انواع وزن های نام برده در بازار موجود هستند همراه با طعم های مختلف فروش این بخش همراه است با تولیدات نوع پشمک الیافی ۱۰۰ گرمی که برگرفته از طعم های وانیلی، زعفرانی با کاکائویی که طعم میکس میوه ای نیز جزء یکی دیگر از طعم ها بوده است و براساس برخی ویژگی ها من جمله کیفیت در تولید با قیمت های متفاوت اما مناسب بازار پخش به فروش می رسد.

پشمک الیافی صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید