مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش پشمک شکلاتی لقمه ای یزدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه تولیدات پشمک شکلاتی لقمه ای بخش یزدپرفروش ترین تولیدات از پشمک مربوط به کدام بخش ست؟ تبریز یا یزدفروش عمده پشمک شکلاتی لقمه ای یزدی+قیمت خوب پخش

پشمک شیری شکلاتی

فروش پشمک شکلاتی لقمه ای روکشدار از گروه طعم های متنوع که تولیدات بخش یزد بوده است را می توانید در نوع فله ای با قیمت های خوب و مناسب پخش و فروش از ما خریداری نماید.

نمونه تولیدات پشمک شکلاتی لقمه ای بخش یزد

بخش دیار کویری کشور استان یزد از جنبه های مختلف اگه نگاه کنیم به نوعی می تواند یکی از مرکز های توریستی بوده باشد و هم یکی از استان های تولیدی از شیرینی های مخصوص و سنتی از زمان های دور بوده است که تولیدات ان امروزه در جهت عرضه در بازار های ایرانی و بازار های جهانی به خوبی خوش درخشیده اند به نوعی که منجر به گسترش واحد های تولیدی از این مجموعه از واحد های تولیدی هستیم که ارائه دهنده ی این شیرینی جات ها بوده اند.

پشمک زعفرانی

موضوع این بخش در ارتباط با عرضه ی گروه های مختلف از تولیدات شیرینی جات ها بوده که این بار می پردازیم به یکی از مدل های تولیدی شیرینی های بخش استان یزد که طبق گفته های پیشین خود در نوع خود دارای تنوع بالایی بوده و یکی از مدل های مدنظر این بخش تولیدات پشمک یزدی بوده است. پشمک یزدی نمونه ی تولیدات سنتی از آرد و شکر بوده است به صورت رشته های الیافی مانند تبدیل کرده اند که در ترکیب با سه طعم وانیلی، زعفرانی و کاکائویی عرضه نموده اند.

پشمک شکلاتی صادراتی

رفته رفته با گذشت زمان و تقاضای بالای بازار مصرف کننده این تولیدات نیز رو به افزایش پیدا کرد و از حالت تولیدات سنتی به صنعتی تبدیل شدند ولی به همان ترتیب طعم های سنتی عرضه نمودند. تولیدات اولیه ی پشمک یزدی مدل الیافی بودند که نمونه های شکلاتی ان نیز در برخی از واحد های تولیدی ارائه می گردد که عمده ی تولیدات برپایه ی پشمک شکلاتی لقمه ای می باشد.

پشمک شکلاتی صادراتی

پرفروش ترین تولیدات از پشمک مربوط به کدام بخش ست؟ تبریز یا یزد

پشمک شکلاتی لقمه ای همان پشمک الیاقی بوده که بصورت لقمه ای فشرده شده با یک لایه و روکش شکلات پوشش داده شده است البته در ترکیب طعم های مختلف نیز تهیه شده اند. که می توان گفت در سه مدل پشمک شکلاتی دوسرپرس، دوسرپیچ، تک سرپیچ سلفون پیچ شده اند و صورت هایی از نوع فله ای، پاکتی با بسته بندی کادویی را شامل گردیده اند. و نمونه های پرفروش ها از تولیدات پشمک شکلاتی لقمه ای مدل فله ای در تنوع طعم ها حال طعم های میکس تا طعم های مجزا را در برگرفته است.

پشمک شکلاتی شیری

فروش عمده پشمک شکلاتی لقمه ای یزدی+قیمت خوب پخش

قیمت تولیدات پشمک شکلاتی لقمه ای از نوع پشمک الیافی متفاوت تر و گاه گران قیمت تر بوده است و در این بخش تولیدات پشمک شکلاتی لقمه ای یزدی در نوع فله ای میکس طعم ها و تک طعم به وزن های ۱۰ الی ۱۲ کیلوگرمی پر شده اند که با قیمت های خوب بازار فروش و پخش در سراسر بازار کشور توزیع می گردد و برای ثبت سفارشات خرید می توانید با این مرکز در ارتباط باشید.

پشمک زعفرانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید