مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش پشمک چوبی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع مدل تولیدات پشمک در ایرانمدل های تولیدی پشمک چوبی اصفهانفروش عمده پشمک چوبی میوه ای+اصفهان

پشمک میوه ای

فروش پشمک در بازار کشور که همراه با انواع و اقسام از تولیدات بوده است در این بخش از فروش مدل تولیدات پشمک چوبی از تولیدات پشمک چوبی بخش اصفهان برای تمامی بخش های متعدد از بازار کشور عرضه می گردد.

لیست انواع مدل تولیدات پشمک در ایران

پشمک جزء گروه خانواده ی شیرینی جات ها محسوب می شود و می توان یکی از شیرینی های سنتی بخش کویری استان یزد از شیرینی های مخصوص این منطقه نام برد و معرفی کرد که در نوع سنتی از تولیدات پشمک رشته ای الیافی طعم زعفرانی، وانیلی با کاکائویی تهیه می شود با اینکه در بازار امروزی نیز همان تولیدات سنتی ارائه می گردد ولی باز به شیوه های مدرن و صنعتی و عمده نیز در بازار کشور در حال خرید فروش می باشد.

پشمک الیافی

از دیگر قطب های بزرگ تولید کننده ی پشمک در کشور می توان به واحد های متعدد از تولید کنندگان پشمک در بخش تبریز اشاره کرد که مجموعه واحد های تولید کننده ی بسیاری را دارا بوده و تولیداتی انبوه از انواع و اقسام گوناگون پشمک ها را ارائه می دهد که این تنوع در تولیدات انواع پشمک ایرانی را می توان اینطور دسته بندی کرد من جمله تولیدات پشمک الیافی، پشمک شکلاتی لقمه ای، پشمک لقمه ای الیافی، پشمک چوبی.

پشمک الیافی

تمامی این انواع نام برده از تولیدات پشمک ها با اینکه در طرح های مختلف از بسته بندی ها قرار دارند در نوع طعم های مختلفی هم تهیه می شوند اعم از تولیدات طعم های اصیل همراه با طعم های صنعتی از اسانس های خوراکی چون طعم های میوه ای، طعم های زنجبیلی، دارچینی و … . هر یک از این انواع تولیدات معرفی شده با اسامی مختلفی از برند های تجاری در بازار معرفی شده اند مانند تولیدات پشمک حاج عبدالله که از معروف ترین و مشهور ترین واحد های تولید کننده ی پشمک در ایران هستند.

صادرات پشمک

مدل های تولیدی پشمک چوبی اصفهان

خب در ایران یزد با تبریز از جمله قطب های تولید کننده ی این پشمک در کشور هستند و البته امروز هستند بخش هایی از مراکز استانی در کشور که تولیدات این شیرینی را نیز در حال عرضه هستند به عنوان مثال می توان به دیار نصف جهان اصفهان اشاره کرد با اینکه در این شهر زیبا یکی از بهترین، خوشمزه ترین و معروف ترین نوع شیرینی عرضه می گردد گز نام دارد. تولیدات پشمک را نیز در حال عرضه در بازار های کشور بوده است که شامل تولیدات پشمک چوبی بوده است.

پشمک الیافی میوه ای

این تولیدات از پشمک چوبی که یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین تولیدات نوع پشمک بوده در گذشته توسط دستگاه های چرخ دستی در بخش های از مکان های عمومی چون شهربازی، پارک ها تهیه می شد امروزه برای تامین بازار فروش در نوع صنعتی و عمده همراه با انبوهی از انواع طعم ها به فروش می رسد من جمله انواع طعم های میوه ای.

پشمک الیافی میوه ای

فروش عمده پشمک چوبی میوه ای+اصفهان

پس برای تهیه و خرید عمده انواع پشمک ها چون پشمک شکلاتی، پشمک الیافی با پشمک چوبی از تولیدات پشمک چوبی اصفهان با ما در این بخش در تماس بوده و از تولیدات انواع پشمک چوبی با طعم های میکس میوه ای بهره مند گردید با قیمت فروش مناسب برای تمامی بخش های مختلف از بازار فروش.

پشمک الیافی میوه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید