مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پشمک شکلاتی پت یک کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پشمک شکلاتی لقمه و انواع بسته بندی هامرکز فروش پشمک شکلاتی با قیمت مناسب

پشمک دانش آموزی

پشمک شکلاتی که در صورت های مختلف طعم ها با بسته بندی ها بوده است در این بخش بصورت فله ای و بسته بندی های پت یک کیلویی و نیم کیلویی با قیمت مناسب و عمده برای صادرات با بازار های پخش و فروش داخلی عرضه می شود.

پشمک شکلاتی لقمه و انواع بسته بندی ها

شکلات یکی از تنقلات شیرینی بوده است که هم در کشور و هم در سراسر دنیا همراه با انواع و اقسام گوناگون تهیه و تولید می گردد و دیده ایم که هر یک از این شکلات ها در طعم و مزه های مختلف با برندهای تولیدی متنوعی روانه ی بازار مصرف شده اند. می توان تبریز را یکی از قطب های تولیدی شکلات در ایران نام برد که البته سایر نقاط کشور نیز دارای واحد های تولید کننده ی شکلات نیز بوده اند، بنابراین در صورتی که در پی تهیه و خرید شکلات بوده باشید با برندهای مختلفی هم روبه رو می شوید.

پشمک شکلاتی یک کیلویی

همانطور که گفته شد شکلات در انواع طعم و مزه ها تهیه و تولید شده، در این بخش نیز می خواهیم به نوعی شکلات اشاره کرد که به نوبه ی خود بسیار خوشمزه و پرطرفدار می باشد و ان هم بنام پشمک شکلاتی معروف بوده است. این شکلات در ترکیب پشمک با روکش های شکلاتی همراه بوده که باز این محصول دنیای متنوع از طعم ها و مزه ها را دارا بوده و همچنین در طرح های مختلف از بسته بندی ها را شامل می شود. پشمک شکلاتی که باز توسط واحد های تولید کننده ی تبریز به بازار کشور عرضه شده اند مدل های گوناگون از برندهای مختلف را دارا بوده و برند پشمک حاج عبدلله یکی از بزرگتررین تولید کنندگان پشمک در کشور می باشد. و دارای مدل های متنوعی از تولیدات پشمک شکلاتی را شامل می شود. دسته بندی طعم های پشمک شکلاتی اعم از:

  1. پشمک شکلاتی میوه ای
  2. پشمک شکلاتی قهوه
  3. پشمک شکلاتی نسکافه ای
  4. پشمک شکلاتی زنجبیلی، دارچین
  5. پشمک شکلاتی نعنا
  6. پشمک شکلاتی ارده

و … . می پردازیم به نوع بسته بندی پشمک شکلاتی که در جعبه های کادویی لوکس و دیگر انواع بسته بندی ها قرار می گیرد و این نوع بسته بندی پت یک کیلویی نمونه ای از این بسته بندی پشمک های شکلاتی بوده است که به نوعی بازار فروش فوق العاده ای را دارا بوده است و براساس نوع ترکیبات طعم با درجه ی کیفی تولیدات کمی با نوسان نرخ قیمت های خرید فروش همراه بوده البته نوع بسته بندی پت یک کیلویی بصورت پت نیم کیلویی می باشد.

پشمک الیافی

مرکز فروش پشمک شکلاتی با قیمت مناسب

همانطور که گفته شد براساس درجه ی کیفی تولیدات و برندهای متنوع ارائه شده از این محصولات در کشور شاهد فروش با نرخ قیمت های متفاوتی هستیم که در این مرکز فروش می توانید با نرخ قیمت های مناسب برای بازارهای مختلف کشور و جهانی تهیه و خریداری نماید.

پشمک میکس شکلاتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید