مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید پشمک زعفرانی الیافی کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات پشمک کیلویی طعم داربخش تولیدی عمده پشمک الیافی کیلویی
پشمک روکش دار شکلاتی

پشمک شکلاتی الیافی

تولید پشمک کشور که همراه با تولیدات پشمک الیافی و لقمه ای شکلاتی بوده است، این بخش همراه با ارائه ی تولیدات پشمک الیافی فله ای از طعم زعفرانی و دیگر طعم های سنتی تا صنعتی را شامل می گردد.

انواع تولیدات پشمک کیلویی طعم دار

پشمک شکلاتی شیری

پشمکی که در کشور و در قطب های تولیدی امروزی تهیه و به بازار ارائه می شود همان پشمک های الیافی با طعم های سنتی بوده ولی براساس متغیر بودن نوع بازار های فروش می توان گفت هر روزه تحولات بسیاری در نوع تولیدات محصولات پیش می آید و گاهان می توان گفت تاثیر گذار بر طعم محصول تا نوع بسته بندی های ان می گردد. به عنوان مثال همین پشمکی که ما در مورد ان صحبت می کنیم در گذشته بصورت پشمک الیافی سنتی در نوع بسته بندی های سنتی توسط استادکاران حرفه ای دیار کویری کشور یعنی استان یزد تولید می شود. و نمونه ی دیگر از این محصول توسط دستگاه های صنعتی دستی که در بخش های عمومی چون پارک ها، شهربازی و … در نوع پشمک چوبی تولید می شدند که امروزه این پشمک چوبی نیز هنوز در حال تولید بوده است.

پشمک الیافی صادراتی

همانطور که گفته شد پشمک چوبی در جال تولید می باشد اما صورت های مختلف از تولیدات با دنیای طعم های متنوع و حتی مدل های بسته بندی بسیار متفاوت که بنابر درخواست بالای بازار خرید در نوع صنعتی تهیه و تولید می کنند که بخش عمده ی دیگری از این محصولات چون پشمک روانه ی بازار های صادراتی می گردد. مدل دیگر از پشمک ها همان پشمک لقمه ای شکلاتی بوده که همراه با یک روکش شکلاتی دنیای طعم اسانس های خوراکی را دارا بوده و بصورت بسته بندی فله ای و کادویی در بخش های مختلف از بازار کشور توزیع می گردد.

پشمک شیری شکلاتی

موضوع این بخش مربوط به تولیدات پشمک کیلویی الیافی بوده و این پشمک الیافی کیلویی مجموعه ای از طعم های سنتی چون پشمک زعفرانی، وانیلی با کاکائویی را دارا بوده که طعم های صنعتی از این محصول را شامل طعم های میوه ای تا طعم های زنجبیلی، دارچینی و نسکافه ای و … می توان تهیه کرد. این پشمک الیافی که بازار های پخش و فروش مخصوص به خود را دارا می باشد در کیسه هایی به وزن ۱۰ کیلوگرمی توزیع می گردد.

پشمک الیافی صادراتی

بخش تولیدی عمده پشمک الیافی کیلویی

براساس وجود مرکز های تولیدی متعدد در قطب تولیدی پشمک یزدی و تبریز می توان به برند های تولید کننده ی متعددی اشاره کرد و این بخش یکی از مرکز های عرضه کننده ی عمده تولیدات پشمک در نوع الیافی و شکلاتی من جمله فله ای تا بسته بندی الیافی پاکتی و سطلی، لیوانی و …،  که برای سفارش و خرید می توانید با ما در تماس باشید.

پشمک صادراتی به کویت

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید