مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش مستقیم عمده پشمک سنتی یزدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولید پشمک سنتی یزدیمرکز پخش آنلاین مستقیم عمده انواع پشمک
پشمک سنتی یزدی

پشمک سنتی یزدی

پشمک سنتی یزدی که از نوع تولیدات پشمک الیافی همراه بوده است در طعم های اصلی از پشمک چون وانیلی، زعفرانی با کاکائویی می باشند که در وزن های متفاوت و بسته بندی های خاص به طور مستقیم از بخش تولیدی پشمک یزد در سراسر بازار کشور توزیع می گردد.

معرفی تولید پشمک سنتی یزدی

پشمک از تنقلات شیرینی بوده است که جزء سوغاتی های بخش استان یزد با تبریز بوده است، و همه و یا می توان گفت اکثریت این پشمک یزدی را در نوع سنتی می پندارن که البته در حال حاضر نیست همچنان به شیوه ی سنتی تهیه و تولید و حتی بسته بندی می گردد، گرچه در بازار تولید پشمک تبریز می توان ان را دنیای متنوع از اقسام گوناگون پشمک ها دید و معرفی کرد اعم از مدل های متفاوت از بسته بندی پشمک های رشته ای در طعم های گوناگون تا مدل پشمک های لقمه ای شکلاتی باز در طعم های مختلف که همراه با تنوعی از بسته بندی ها ارائه شده اند. در هر دو حالت تولیدات دو قطب تولیدی پشمک در کشور علاوه بر اینکه در سراسر بازار ایران پرطرفدار بوده می توان گفت در بازار صادرات نیز پرفروش می باشد و هر روزه تقاضا برای بازار صادرات پشمک افزایش می یابد. مانند:
  • پشمک دانش اموزی
  • پشمک لیوانی الیافی
  • پشمک عروسکی الیافی
  • پشمک سطلی الیافی
  • پشمک پاکتی الیافی
  • پشمک شکلاتی میوه ای
  • پشمک شکلاتی کادویی
  • پشمک شکلاتی کیلویی

پشمک بستنی زمستانی

و … . اما می پردازیم به معرفی تولیدات صورت گرفته و ارائه شده از پشمک های یزدی همانطور که گفته شد اغلب در نوع و مدل پشمک رشته ای الیافی تهیه و تولید می شود گرچه شامل طعم های اصلی و سنتی بوده است گاه در بین برخی از برندهای تولید کننده شاهد تولیدات طعم میوه ای از پشمک الیافی نیز هستیم اساس و مدل بسته بندی پشمک سنتی یزدی در جعبه های فلزی مخصوص بوده که در بازار امروزی می توان در نوع بسته بندی ظرف کریستالی با وزن های مختلف دید. البته شامل حال برندهای تولید کننده ی متفاوتی نیز بوده است اعم از: پشمک یزدی حاج خلیفه پشمک یزدی شرنیک و … .

پشمک شکلاتی رشته ای

مرکز پخش آنلاین مستقیم عمده انواع پشمک

این مرکز فروش اینترنتی یک مرکز پخش و فروش عمده مستقیم انواع پشمک ایرانی اعم از پشمک یزدی با تبریز بوده است تا دسترسی و خریدی اسان را برای عمده خریداران و پخش کنندگان پشمک در کشور و بازار صادرات را فراهم سازد بنابراین می توانید با این مجموعه در تماس بوده باشید تا بهترین های تولید شده را برای بازارهای فروش مختلف ارائه دهیم.

پشمک الیافی فله

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید