مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش و فروش پشمک الیافی دو رنگ سطلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مدل پشمک الیافی دو رنگپخش و فروش عمده انواع پشمک سطلی
پشمک الیافی

پشمک الیافی

پشمک الیافی دو رنگ که از مجموعه تولیدات پشمک های میوه ای تهیه و تولید شده اند در این بخش از مرکز فروش و پخش آنلاین عمده ای در سراسر کشور بصورت بسته بندی سطلی در وزن های مختلف با قیمت مناسب توزیع و عرضه می گردد.

معرفی مدل پشمک الیافی دو رنگ

پشمک که از دسته تقلات شیرین و خوشمزه ی تولیدی بخش تبریز با یزد بوده است از جمله سوغات های این منطقه به شمار می رود و می دانیم که این دسته از تنقلات شیرین چون پشمک در مدل الیافی و یا پشمک رشته ای تهیه می شود که با طی فرایندی نیز به تولیدات مدل پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی نیز تبدیل می گردند و در هر دو حالت می توان دید که دارای بازار فروش فوق العاده در گروه های سنی مختلف بوده است. این پشمک با اینکه در درجه ی اول مدل لقمه ای روکش دار شکلاتی پرطرفدارترین بوده نوع الیافی نیز با تنوعی از مدل های بسته بندی مختلف توانسته است سهم بسزایی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.

پشمک الیافی

خب موضوع در ارتباط با تولیدات مدل پشمک الیافی بوده و می دانیم که سه طعم اصلی این پشمک زعفرانی، وانیلی با کاکائویی بوده و همانطور که گفته شد بصورت های گوناگونی از بسته بندی ها در بازار ارائه می گردد. و بخشی دیگر از طعم های این پشمک الیافی را نوع و مدل پشمک با طعم میوه ای تشکیل می دهد من جمله این طعم های میوه ای در بین پشمک های الیافی عبارتنداز:

  1. پشمک الیافی با طعم توت فرنگی
  2. پشمک الیافی با طعم آلبالویی
  3. پشمک الیافی با طعم پرتقالی
  4. پشمک الیافی با طعم طالبی

پس براساس این طعم های گوناگون و رنگارنگ در بین پشمک های الیافی هستند شرکت های تولید کننده ی مختلفی که ان را در رنگبندی های متنوعی بسته بندی و به بازار فروش ارائه می دهند. حال براساس سلیقه های مختلف این رنگبندی می تواند در رنگبندی دو رنگ، سه رنگ و یا تک رنگ از طعم های ساده و معمولی بوده باشد. نمونه های تولیدی پشمک های الیافی بخش یزد را می توان در مدل سنتی دید ولی مدل های پشمک الیافی تبریز تهیه شده از طرح های گوناگون بسته بندی های پاکتی در وزن با سایز های مختلف بوده است.

پشمک شکلاتی الیافی

پخش و فروش عمده انواع پشمک سطلی

پس به این ترتیب در این مرکز پخش و فروش بازار پشمک ایران که ارائه ی دنیای متنوع از انواع و اقسام گوناگون پشمک ها عرضه می گردد می توانید با ما در ارتباط باشید و هر انچه از تولیدات صورت گرفته ی پشمک در قطب های تولیدی چون تبریز و یزد را تهیه نماید همچون مدل پشمک سطلی الیافی که در مدل پشمک سطلی مستطیلی و دایره ای از وزن های مختلف تشکیل شده که براساس وزن دارای نرخ قیمت های فروش متفاوتی نیز بوده اند.

پشمک الیافی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید