مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات پشمک الیافی ۶۰ گرمی به سوریه

آنچه در این مقاله می خوانید...

پیشنهادات صادراتی انواع پشمک الیافی 60 گرمیفروش صادراتی عمده پشمک الیافی به سوریه
صادرات پشمک 60 گرمی

صادرات پشمک 60 گرمی

صادرات پشمک به سوریه که در نوع تولیدات پشمک الیافی عرضه می شود تولیدات پشمک الیافی ۶۰ گرمی نمونه ی پرفروش و پرطرفدار پشمک بوده است که در سه طعم اصلی با طعم های میوه ای با قیمت مناسب در این بخش به فروش می رسد.

پیشنهادات صادراتی انواع پشمک الیافی ۶۰ گرمی

دنیای صادرات از تنقلات شیرین تولید ایران را می توان بسیار متنوع دید و نام برد که البته این تنقلات شیرین در سایر کشورهای جهان نیز تنوع تولیدات خود را دارا هستند اما هر محصولی به نوبه ی خود در برخی از بازارهای جهانی فروش مخصوص به خود را نیز دارا هستند. یکی از بخش های صادراتی از تنقلات شیرین ایرانی را می توان به تولیدات پشمک ان اشاره کرد که از جمله سوغات و تولیدات بخش استانی آذربایجان تبریز بوده است که در تنوعی از طعم ها تا مدل های مختلف بسته بندی شده را دارا هستند، البته همراه با برندهای تولید کننده ی متعددی که شامل کارخانجات تولیدی بزرگ و کوچکی هستند و این محصول رو علاوه بر بازارهای داخلی روانه ی بازارهای جهانی نیز کرده اند. بزرگ ترین تولید کننده ی پشمک در کشور که البته می توان گفت مشهورترین برند تولیدی پشمک ایران پشمک حاج عبدالله بوده است که البته می توان به چند برند دیگر من جمله پشمک دوستی، شیرین وطن و … نیز اشاره کرد که تولیداتی از قبیل پشمک های الیافی با نوع پشمک شکلاتی لقمه ای را به بازار عرضه نموده اند.

صادرات پشمک 60 گرمی

خب انچه از تولیدات پشمک هم به بازارهای صادراتی ارائه می گردد تولیداتی از مدل پشمک های الیافی با همان پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی هستند که اغلب در نوع فله ای تا بسته بندی های کادویی و پاکتی را شامل می شود. موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات پشمک الیافی بوده که پیشنهادات صادراتی پشمک الیافی مدل پشمک الیافی ۶۰ گرمی بوده، به نوعی پرطرفدارترین و پرفروش ترین مدل پشمک الیافی پاکتی بوده است که همراه با سه طعم اصلی ارائه می شود: وانیلی، زعفرانی و کاکائویی.

سایر تولیدات صورت گرفته و ارائه شده از پشمک الیافی مدل های پشمک الیافی پاکتی ۱۰۰ گرمی با نوع پشمک سطلی بوده است که پشمک سطلی در وزن های مختلف با بصورت میکس طعم دار و تک طعم تهیه می شود، البته تنوع در کار تولیدات پشمک سطلی بستگی به نوع تقاضای بازار مصرف کننده دارد که تولید و عرضه می شود.

صادرات پشمک 60 گرمی

فروش صادراتی عمده پشمک الیافی به سوریه

خب یکی از کشورهای خریدار پشمک صادراتی الیافی ۶۰ گرمی، سوریه بوده که البته کشورهای همجوار و همسایه نیز یکی از خواهان پرطرفدار این محصول تولیدی کشور بوده، براین اساس جهت تهیه و خرید پشمک الیافی ۶۰ گرمی و سایر تولیدات ارائه شده از پشمک در بازار کشور می توانید از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس بوده تا بهترین های تولید شده از پشمک اعلا و درجه یک را ارائه و خریداری نماید.

صادرات پشمک 60 گرمی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید