مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صادراتی پشمک الیافی آدلین

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه های پرفروش پشمک الیافی صادراتیمرکز فروش عمده پشمک آدلین الیافی
پشمک آدلین

پشمک آدلین

پشمک آدلین که از جمله برندهای معروف و مشهور بازار تنقلات از پشمک در کشور بوده است یکی از تولیدات ارائه شده ی این برند در نوع پشمک الیافی با وزن های مختلف من جمله سفارشات صادراتی پرطرفدار بوده که در این بخش بصورت عمده و مستقیم از بخش تولیدی عرضه و به فروش می رسد.

نمونه های پرفروش پشمک الیافی صادراتی

خب همانطور که گفته شده است یکی دیگر از تنقلات پرطرفدار و پرفروش بازار داخلی با بازارهای صادراتی به کشورهای مختلف جهانی این پشمک بوده است. پشمک محصولی بوده که از ترکیب آرد با شکر همراه با اقسام گوناگون از طعم های مختلف تهیه و تولید می شود. این پشمک که از جمله سوغات معروف یزد با تبریز بوده در دو مدل پشمک لقمه شکلاتی با پشمک الیافی تهیه می شود و هر دو حالت پرطرفدار و دارای بازارهای پخش و فروش متفاوتی بوده است. موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات نوع پشمک الیافی بوده و انچه از این محصول در بازار عرضه شده مدل هایی از پشمک الیافی چوبی با پشمک الیافی در انواع ظروف و پاکت های مختلف بسته بندی گردیده است و تنوع کار در هر واحد تولیدی متغیر می باشد.

پشمک آدلین

این محصول یعنی همان پشمک همانطور که گفته شد در بازارهای صادراتی هم عرضه می شود پس بخشی از تولیدات انبوه و عمده ی این محصول به کشورهای مختلف جهانی هر ساله صادر می گردد و نمونه های صادراتی از مدل های پشمک الیافی را می توان در طرح های مختلفی دید و معرفی کرد که برخی از این انواع پشمک های الیافی صادراتی عبارتنداز:
  1. پشمک الیافی صادراتی_ پاکتی ( ۶۰ گرمی، ۱۰۰ گرمی، ۳۰۰ گرمی )
  2. پشمک الیافی صادراتی_ لیوانی ( ۵۰ گرمی، ۶۰ گرمی، ۹۰ گرمی )
  3. پشمک الیافی صادراتی_ سطلی ( ۱۵۰ گرمی، ۲۰۰ گرمی، ۳۵۰ گرمی، ۴۰۰ گرمی)
  4. پشمک الیافی صادراتی_ با طعم ( وانیلی، زعفرانی، کاکائویی، میوه ای )

پشمک آدلین

من جمله نمونه هایی بودند که هر ساله به بخش های مختلف از کشورهای جهانی صادر می شود. خب علاوه بر مدل پشمک الیافی نمونه ی دیگر مربوط به تولیدات پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی بوده اند که باز این مدل نیز به نوبه ی خود بازارهای فروش خاصی را دارد همچون پشمک الیافی. و مدل های تولیدی از این پشمک لقمه شکلاتی باز می توان به دنیای متنوع از بسته بندی ها تا اقسام گوناگون از طعم این محصول اشاره کرد که همراه با برندهای تولید کننده ی متعددی ارائه شده است. یکی از برندهای معروف بعد از پشمک حاج عبداله در کشور برند پشمک آدلین بوده است، در اصل یکی دیگر از برندهای تولیدی شرکت پشمک حاج عبداله بشمار می رود و انچه از تولیدات را ارائه نمونه مدل های گوناگون از پشمک الیافی با لقمه ای روکش دار شکلاتی از طعم های گوناگون می باشد.

پشمک آدلین

مرکز فروش عمده پشمک آدلین الیافی

پس به این ترتیب در این بخش از مرکز فروش می توانید هر انچه از انواع و اقسام گوناگون پشمک ها اعم از الیافی در مدل های گوناگون معرفی شده تا نوع پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی را با قیمت های مناسب از بخش تولیدی به طور مستقیم خریداری نماید که آدلین یکی از برندهای معرفی شده برای بخش صادرات پشمک ایران به کشورهای جهانی بوده است.

پشمک آدلین

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید