مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید پشمک روکش دار شکلاتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتیمرکز خرید پشمک شکلاتی لقمه با قیمت مناسب
پشمک روکش دار شکلاتی

پشمک شکلاتی یک کیلویی

پشمک شکلاتی لقمه ای نمونه ی پرفروش پشمک در بازار تنقلات شیرین بوده است که بصورت فله ای و بسته بندی شده نوع پت کریستالی یک کیلویی و ۵۰۰ گرمی با قیمت مناسب از طعم های مختلف با قیمت خرید در سراسر بازار کشور عرضه می گردد.

تولیدات پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی

دسته تولیدات ارائه شده از پشمک این تنقلات شیرین و خوشمزه ی دوست داشتنی در بین تمامی گروه های سنی نوع پشمک الیافی در مدل پشمک های چوبی با قیفی از نمونه هایی هستند که در بخش های عمومی بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده اند و امروزه این مدل پشمک الیافی را می توان همراه با دنیای از متنوع ترین نوع بسته بندی ها در طرح های مختلف با وزن های متفاوت دید و معرفی کرد که جهت آشنایی می توان به چند مورد اشاره کرد که اعم از:

  1. پشمک الیافی لیوانی
  2. پشمک الیافی عروسکی
  3. پشمک الیافی پاکتی
  4. پشمک الیافی سطلی
  5. پشمک الیافی زیب دار

پشمک شکلاتی یک کیلویی

طعم های ارائه شده برای پشمک الیافی در نوع بسته بندی گرچه شامل سه طعم اصلی وانیلی، زعفرانی با کاکائویی بوده است گاه می توان طعم میوه ای را نیز در بین برخی از برندهای تولید کننده دید. و اما نوع دیگر از تولیدات پشمک که به نوبه ی خود نیز این محصول پرفروش و بازارهای فروش مخصوص به خود را دارا بوده و ان هم پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی می باشد که تنوعی از طعم های با نوع بسته بندی را به خود اختصاص داده اند و این طعم پشمک روکش دار شکلاتی لقمه ای شامل طعم میوه ای با طعم هایی از اسانس های خوراکی را دارا هستند و در هر مجموعه ای از بازار کشور توزیع، پخش و به فروش می رسد. نوع عرضه ی صورت گرفته از این پشمک روکش دار شکلاتی هم بصورت فله ای و بسته بندی بوده که شامل بسته بندی پت کریستالی با وزن های مختلف تا مدل پاکتی با طرح های فانتزی از بسته بندی کادویی را شامل می گردد.

برندهای معروفی از تولید کنندگان پشمک در کشور چون حاج عبدالله، حاج عین الله، دوستی و … از جمله تولید کنندگان معروف پشمک با تنوع کاری بالا از تولیدات پشمک الیافی با نوع پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی را به همراه دارند و براساس درجه ی کیفی تولیدات خود هر یک دارای نرخ قیمت های خرید فروش متغیری را نیز دارا هستند.

پشمک شکلاتی لقمه

مرکز خرید پشمک شکلاتی لقمه با قیمت مناسب

قیمت مناسب از فروش پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی را می توان در انتخاب نوع طعم در نظر گرفته شده دید و همین طور برندهای عرضه کننده ی این محصول در کشور که براساس درجه ی کیفی تولیدات با نرخ قیمت های بالا و پایین در بازار کشور توزیع می گردد. حال جهت سفارشات خرید عمده برای پخش و یا صادرات به بازارهای جهانی می توانید با ما در ارتباط باشید تا با قیمت مناسب خریداری نماید.

صادرات پشمک 60 گرمی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید