مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش پشمک الیافی میوه ای فله عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات نوع پشمک الیافی رشته ایفروش پشمک میوه ای الیافی فله با قیمت مناسب
صادرات پشمک 60 گرمی

پشمک پاراچ

پشمک الیافی که در نوع پشمک الیافی فله ای، پشمک الیافی لقمه ای و سایر مدل های دیگر چون پشمک چوبی را شامل می شود در این مرکز فروش پشمک ایرانی عرضه ی کلیه ی تولیدات از انواع گوناگون با قیمت مناسب به فروش می رسد که در این بخش تولیدات نوع فله ای از طعم میوه ای توزیع می گردد.

معرفی تولیدات نوع پشمک الیافی رشته ای

پشمک جزء تنقلات شیرین، خوشمزه و پرطرفداری بوده است که همه روزه می توان گفت به طرفداران ان افزوده می گردد و قطب اصلی تولیدات این محصول گرچه تبریز و یزد بوده است ولی می توان دید که امروزه در سایر نقاط کشور نیز این محصول تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می شود و تولیداتی اعلا و درجه یک از این محصول را عرضه می نمایند. این محصول پشمک که از آرد و شکر به روش خاص و مخصوص به خود تهیه می گردد همانند هر تنقلات شیرین دیگری برای خود دارای درجه ی کیفی تولیدات بالا و پایینی بوده است.

پشمک پاراچ

پشمک در مجموع تولید اولیه ی ان بصورت الیافی و یا پشمک رشته ای بوده که در نوع بسته بندی های سطلی و پاکتی با طرح و وزن های مختلف ارائه می گردد علاوه بر این دو مدل نوع الیافی این پشمک نیز بصورت پشمک لقمه ای نیز تهیه می گردد. صورت دیگر از تولیدات نوع پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی بوده که باز این نوع پشمک در مجموعه ای از انواع و اقسام گوناگون طعم ها با مدل های مختلف از طرح سلفون پیچ روانه ی بازار مصرف شده است. نمونه های رایج از مدل بسته بندی پشمک لقمه ای شکلاتی اعم از:

  • پشمک لقمه شکلاتی دوسرپرس
  • پشمک لقمه شکلاتی دوسرپیچ
  • پشمک لقمه شکلاتی تک سرپیچ

تمامی این مدل از سلفون پیچ پشمک ها علاوه بر طعم های اصلی و سنتی نوع طعم میوه ای با طعم های ویژه از اسانس های خوراکی چون زنجبیل، دارچین، قهوه، نسکافه و … را نیز دارا می باشند که از تولیدات طعم جدید برند معروف پشمک ایران حاج عبدالله می توان به پشمک لقمه شکلاتی ارده ی ان اشاره کرد. و اما می پردازیم به موضوع تولیدات نوع پشمک الیافی فله ای که این محصول نوع اولیه ی تولیدی از پشمک بوده و شامل سه طعم اصلی وانیلی، زعفرانی با کاکائویی بوده که در کنار ان تولیدات طعم میوه ای نیز بخشی از ان بشمار می رود و طعم میوه ای پشمک الیافی فله ای هم عبارتنداز:

  1. پشمک الیافی فله ای بلوبری
  2. پشمک الیافی فله ای پرتقالی
  3. پشمک الیافی فله ای توت فرنگی
  4. پشمک الیافی فله ای آلبالویی
  5. پشمک الیافی فله ای طالبی
  6. پشمک الیافی فله ای هندوانه ای

نوع فروش پشمک الیافی فله ای را می توان اکثر مراکز خشکبار فروشی، قنادی ها معرفی کرد که البته هستند شرکت های پخشی که خواهان تهیه و خرید نوع فله ای این محصول در جهت بسته بندی با طرح های مختلف هستند. پس نوع پشمک الیافی فله ای نیز بازارهای پخش و فروش مخصوص به خود را دارا می باشد.

پشمک الیافی فله ای

فروش پشمک میوه ای الیافی فله با قیمت مناسب

قیمت های فروش متغیر از پشمک در بازار بستگی به نوع درجه ی کیفی تولیدات دارد که براساس وجود برندهای تولید کننده ی متعدد از این محصول، این بخش همراه با پیشنهادات متفاوت از تولیدات پشمک اعم از پشمک الیافی فله ای در نوع میوه ای و سایر تولیدات پشمک با قیمت مناسب برای پخش بازار داخلی با بازارهای صادراتی به فروش می رساند.

صادرات پشمک 60 گرمی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید