مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش پشمک لقمه شیری فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

پشمک چیست؟تولیدات انواع پشمکمرکز خرید فروش انواع پشمک لقمه فله
تولیدات انواع پشمک

قیمت فروش پشمک در هر بخشی از بازار کشور با نرخ قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. قیمت فروش پشمک این بخش که در ارتباط با تولیدات نوع پشمک شیری لقمه ای بوده است براساس وجود برندهای گوناگون متفاوت اما مناسب عرضه می گردند. فروش پشمک شیری لقمه ای در نوع فله ای و بسته بندی شده هستند. بنابراین تفاوت قیمت فروش بین هر یک از این دو مدل را می توان احساس کرد.

قیمت فروش پشمک

پشمک چیست؟

پشمک با عبور جریان هوای گرم و مرطوب از روی شکر درست می‌شود. هنگامی که هوای گرم به شکر برخورد می‌کند آن را به صورت نیمه جامد درمی‌آورد. پس از آن به دلیل برخورد جریان ممتد هوای گرم با بلورهای نیمه جامد شکر و همچنین وجود رطوبت هوا، بلورها به صورت رشته‌هایی بلند و باریک درمی‌آیند. برای مصرفِ بلافاصله پس از تولید، این رشته‌ها را بیش‌تر به دور تکه‌ای از چوبی خیس می‌پیچند و برای مصارف به صورتی دیگر پشمک را به شیوه‌های گوناگونی بسته‌بندی می‌کنند. گاهی به شکر مورد استفاده در فرایند تولید پشمک موادی دیگر را مانند اسانس‌های میوه‌ها، قهوه، کاکائو وزعفران می‌افزایند. پشمک سفید رنگ است اما گاهی به آن موادی رنگی می‌افزایند و پشمک‌هایی رنگی یا رنگارنگ تولید می‌کنند.
قیمت فروش پشمک

[toggle title=”خواص پشمک” state=”open”]شکر موجود در پشمک با توجه به خاصیت آرام بخشی باعث افزایش قدرت تمرکز مغز می شود و در بهبودی بیشتر زخم ا بسیار تأثیر گذار است. هل موجود در پشمک علاوه ر تقویت کردن بدن باعث سرحال شدن شده و روحیه خوش بینی را ایجاد می کند. قند موجود در پشمک دارای کربوهیدرات های ساده ای می باشد که کالری آن ها نسبت به شیرینی های دیگر کمتر است. پشمک دارای کالری، چربی، سدیم، شکر و کلسترول کمتری نسبت به دیگر خواراکیها است لذا می توان به عنوان یک شیرینی و دسر سالم تر آنرا مصرف کرد.[/toggle]

تولیدات انواع پشمک

  1. پشمک لقمه ای
  2. پشمک الیافی
  3. پشمک میوه ای
  4. پشمک رژیمی
  5. پشمک لیوانی
  6. پشمک دبل چاکلت
  7. پشمک گزی
  8. پشمک عروسکی

قیمت فروش پشمک

مرکز خرید فروش انواع پشمک لقمه فله

به این ترتیب در این مرکز خرید فروش عمده ی پشمک ایران می توانید هر انچه از انواع پشمک ها اعم از لقمه ای در طعم و مزه های مختلف با مدل های گوناگون بسته بندی و همچنین نوع پشمک های الیافی از اقسام گوناگون را تهیه و خریداری نماید. سفارشات برای خرید فروش پشمک لقمه در این مرکز بنابر سفارشات مستقیمی که دارا بوده است همراه با نرخ قیمت فروش مناسب تری نیز بوده اند. پس فروش پشمک شیری لقمه فله ی این مرکز همراه با ارائه ی برندهای مختلف بوده است.

قیمت فروش پشمک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید