مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع پشمک تازه و درجه یک الیافی میوه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پشمک تولید در بازار خرید فروش ایرانلیست طعم میوه ای پشمک الیافی تولید شدهایا قیمت فروش پشمک الیافی با شکلاتی متفاوت است؟
صادرات پشمک 60 گرمی

پشمک الیافی میوه ای

انواع پشمک ایرانی که شامل تولیدات پشمک الیافی و پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی با دنیای از انواع طعم و مزه ها بوده است فروش این بخش همراه هستیم با تولیدات انواع پشمک الیافی تازه و درجه یک از نوع طعم میوه ای و فله ای.

انواع پشمک تولید در بازار خرید فروش ایران

انواع تنقلات شیرین بازار کشور ایران را می توان دنیای متنوع از اقسام گوناگون دید و معرفی کرد که هر کدام متعلق به تولیدات بخش خاصی از مراکز استانی بوده اند. به عنوان مثال می توان به تولیدات همین پشمک اشاره کرد که از تولیدات شیرینی های سنتی بخش یزد با تولیدات پشمک بخش تبریز می باشد. نوع تولیدات از پشمک یزدی تولیدات سنتی از نوع الیافی بوده اند و امروزه هم ادامه دارد و به ندرت می توان به واحد های تولید کننده ی پشمک از نوع شکلاتی لقمه ای معرفی کرد.

پشمک شکلاتی

تولیدات پشمک بخش تبریز دنیای متنوع از تولیدات این محصول را دارا بوده با برند های تولید کننده ی متعددی که تولیداتی از انواع مدل پشمک لقمه شکلاتی تا پشمک الیافی را تشکیل داده است. تنوع در کار تولید این پشمک را می توان در نوع بسته بندی تا طعم های مختلف دید که طعم پشمک یکی از ویژگی های اصلی و مهم در امر تولید این محصول بوده است.

پشمک الیافی صادراتی

پس دسته بندی تولیدات این انواع پشمک در بازار ایران شامل انواع پشمک الیافی در مدل های پشمک چوبی، قیفی، پت کریستالی، پاکتی، سطلی و … بوده است همراه با ان نوع تولیدات پشمک لقمه ای شکلاتی باز در مدل های پشمک شکلاتی دوسرپرس، دوسرپیچ، تک پیچ می باشد که تشکیل شده از طعم های متنوع میوه ای تا طعم های اصلی با برخی از طعم اسانس های خوراکی همراه بوده است. و این تولیدات از پشمک شکلاتی لقمه ای باز در صورت های متنوع بسته بندی من جمله تولیدات فله ای تا کادویی و پت و پاکت را تشیل داده است همچون مدل های بسته بندی الیافی.

پشمک الیافی صادراتی

لیست طعم میوه ای پشمک الیافی تولید شده

خب همانطور که اشاره کردیم یکی از ویژگی ها در امر تولیدات پشمک مربوط به طعم این شیرینی بوده است و طعم های اصیل و سنتی پشمک را طعم پشمک وانیلی، کاکائویی با زعفرانی تشکیل داده است همرا با ان طعم های میوه ای لیست اصلی تولیدات بوده اند چون مورد تقاضای هر بازار خرید و مصرف کننده ای از این طعم های میوه ای می باشد. و این طعم میوه ای هم در بین تولیدات پشمک الیافی و هم لقمه ای روکشدار شکلاتی موجود می باشد.

پشمک الیافی صادراتی

پس دسته بندی از طعم های میوه ای پشمک شامل طعم هنداونه، طالبی، پرتقالی، توت فرنگی، آلبالو، بلوبری و طعم اسانس های خوراکی چون نسکافه، قهوه فوری، زنجبیل، دارچینی و … مجموعه طعم های تشکیل شده در بین تولیدات پشمک الیافی و لقمه ای شکلاتی بوده است.

ایا قیمت فروش پشمک الیافی با شکلاتی متفاوت است؟

اینکه ایا بین تولیدات ارائه شده از پشمک در بازار فروش از لجاظ نرخ قیمت متفاوت بوده اند باید گفت بله، چون براساس نوع ویژگی هایی که در تولید به کار می رود این نوسان قیمت فروش در ببین هر محصول تولیدی به چشم می خورد حال پشمک بوده باشد و یا محصول دیگری. و در این بخش تولیدات از نوع پشمک الیافی میوه ای بصورت فله ای در کیسه های ۱۱ الی ۱۲ کیلوگرمی جهت پخش و فروش عمده در سراسر بازار کشور تهیه تولید، البته تولیدات به روز و تازه و درجه یک با قیمت مناسب ارسال می گردد.

پشمک الیافی صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید