مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش تولید انواع چوب پشمک صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل تولیدات چوب پشمک در کشورمرکز خرید و تولید چوب پشمک صادراتی
پشمک الیافی میوه ای

صادرات پشمک

چوب پشمک که در نوع تولیدات پشمک چوبی مصرف می شود، در سایز های مختلفی تهیه و تولید می گردد و در این بخش می توانید جهت سفارشات تهیه و تولید انواع مدل چوب پشمک جهت صادرات به بازار های جهانی با ما در ارتباط باشید.

انواع مدل تولیدات چوب پشمک در کشور

در درجه ی اول معرفی کوتاه و مختصری می کنیم از تولیدات نوع پشمک های تولیدی در کشور که معروف هستند به پشمک الیافی و پشمک لقمه شکلاتی که این مدل پشمک لقمه شکلاتی دارای طعم های متنوع از اسانس های خوراکی در نوع عرضه ی پشمک فله ای تا بسته بندی های کادویی با مجموعه برند های تولید کننده ی متعددی از تولید کنندگان پشمک تبریز و یزدی را دارا بوده اند. و اما می پردازیم به مدل دیگر از تولیدات ارائه شده ی پشمک که به پشمک الیافی معروف هستند و به نوعی می توان گفت در تنوعی از تولیدات ارائه شده و این تنوع به مدل بسته بندی و نوع عرضه ای که صورت گرفته مربوط می شود ولی از نظر طعم و مزه می توان گفت هم سطح با پشمک شکلاتی بوده اند.

پشمک الیافی صادراتی

پشمک الیافی در چند مدل تهیه و تولید می شود و یکی از مدل های مدنظر قرار گرفته در این بخش مربوط به تولیدات پشمک چوبی می باشد و این پشمک چوبی به نوعی در بین اکثریت نمونه پشمک ها پرطرفدارترین بشمار می رود که امروزه به همان شیوه ی سنتی و صنعتی تهیه می گردد، تولیدات نوع صنعتی از این پشمک چوبی همراه با انواع طعم ها در طرح های مختلف بسته بندی ها بوده اند و این تولیدات انبوه بنابر نوع تقاضای بالای بازار مصرف کننده بوده که علاوه بر این روانه ی بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی نیز می گردد. یکی از ابزار و وسایل تهیه و تولید این پشمک چوبی مربوط به چوب پشمک بوده و این محصول در ایران با اندازه و سایز های مختلفی تهیه و تولید می گردد مانند:
  • چوب پشمک ۳۲ سانتی
  • چوب پشمک ۳۵ سانتی
  • چوب پشمک ۴۰ سانتی
  • چوب پشمک ۵۰ سانتی

این تنوع در سایز برش چوب پشمک بستگی به نظر تولید کننده دارد که با چه اندازه و سایزی این پشمک چوبی را ارائه دهد پس تقاضا برای خرید بستگی به نوع درخواست کننده برای تولید محصول خود دارد که عرف و یا پایه ی سفارشات خرید اغلب چوب پشمک ۳۵ الی ۴۰ سانتی بوده است. این چوب پشمک تولید شده در بسته بندی های ۱۰۰۰ عددی عرضه می گردد که شامل برش های دایره ای با مربعی شکل بوده اند و باز نوع برش دایره ای پرفروش ترین مدل چوب پشمک می باشد.

تولید چوب پشمک

مرکز خرید و تولید چوب پشمک صادراتی

این تولیدات پشمک چوبی در ایران با اینکه بصورت عمده تهیه تولید و به کشور های مختلف جهانی صادر می گردد، شاهد تقاضای روز افزون بازار خرید برای صادرات چوب پشمک نیز هستیم و در این مرکز خرید می توانید سفارشات تولیدات هر انچه از مدل های متفاوت چوب پشمک برای صادرات را به ثبت رسانید و خریداری نماید که براساس استاندارد های روز تهیه و تولید می گردد با قیمت های مناسب اما متفاوت براساس نوع سایز برشی.

تولید چوب پشمک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید