مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش تولید صادراتی انواع پشمک الیافی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات ارائه شده ی پشمک الیافیمرکز تولید و فروش صادراتی انواع پشمک
پشمک شکلاتی الیافی

پشمک آدلین

تولیدات صادراتی پشمک که از نوع پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی با پشمک های الیافی همراه بوده است در این بخش از مرکز و نمایندگی های پخش و فروش صادراتی می توانید هر انچه از سفارشات صادراتی خود برای تولید را در این مرکز به ثبت رسانید.

انواع تولیدات ارائه شده ی پشمک الیافی

همانطور که اشاره شد پشمک در دو مدل پشمک لقمه ای شکلاتی با پشمک الیافی تهیه و تولید می گردد، این محصول پرطرفدار که از ترکیبات شکر با طعم دهنده های گوناگون از اسانس های خوراکی چون طعم میوه ای و … همراه بوده در این دو مدل اما طرح های گوناگون از بسته بندی ها را تشکیل داده است و قطب تولیدی این محصول را به دو منطقه در ایران می توان نسبت داد که ان هم معروف به پشمک تبریز با پشمک یزد بوده است. پشمک یزذی را اغلب در نوع تولیدات پشمک الیافی می توان دید که در نوع بسته بندی های سنتی عرضه می شود ولی تنوعی که در تولیدات پشمک تبریز به چشم می خورد در هیچ جایی از کشور نمی توان یافت. پس واحد های تولیدی بی شمار از تولیدات کنندگان پشمک در تبریز را می توان با نام های تجاری مختلفی دید و پیدا کرد.

پشمک آدلین

و اما می پردازیم به تولیدات ارائه شده از نوع پشمک الیافی، این پشمک الیافی که بصورت رشته رشته تهیه شده است که البته در نوع ساده همراه با طعم وانیلی بوده که براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده همراه با انواع طعم ها همانطور که گفته شد از انواع طعم میوه ها و … برخوردار هستند. طعم های معروف از پشمک الیافی، پشمک الیافی وانیلی، کاکائویی با زعفرانی بوده است که طعم های میوه ای ان نیز میکس طعم میوه، طالبی، پرتقالی، آلبالو با طعم توت فرنگی.

پشمک الیافی میوه ای

البته علاوه بر اینکه طعم های نام برده شده در نوع تولیدات پشمک الیافی کاربرد دارند، در نوع تولیدات پشمک های لقمه ای روکش دار شکلاتی نیز مصرف می شود. و اما نوع صادراتی این پشمک ها که هر دو مدل پرطرفدار و پرفروش بوده اند در سفارشات به ثبت رسیده برای تولیدات پشمک الیافی را اغلب در نوع بسته بندی های پاکتی می توان دید که از وزن های مختلف تشکیل شده اند و روانه ی بازار صادراتی با طعم های گوناگون می گردد و این انواع بسته بندی پشمک الیافی پاکتی عبارتنداز:
  • پشمک الیافی پاکتی_ ۶۰ گرمی
  • پشمک الیافی پاکتی_ ۷۰ گرمی
  • پشمک الیافی پاکتی_ ۱۰۰ گرمی
  • پشمک الیافی پاکتی_ ۱۵۰ گرمی
  • پشمک الیافی پاکتی_ ۳۰۰ گرمی

پشمک الیافی میوه ای

مرکز تولید و فروش صادراتی انواع پشمک

در این مرکز سفارشات تولیدی از انواع و اقسام گوناگون پشمک ها صورت می گیرد اعم از تولیدات پشمک الیافی از انواع طعم های میوه ای تا طعم های اصیل و سنتی که وزن های مختلف از بسته بندی ها قرار دارند. این محصول پرطرفدار براساس استانداردهای تولیدی که دارا بوده قابل صادرات به تمامی کشورهای مختلف جهانی می باشد. پس می توانید برای سفارشات خرید صادراتی انواع پشمک اعم از الیافی تا لقمه ای روکش دار شکلاتی را در این بخش خریداری نماید.

پشمک شکلاتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید