مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز پشمک الیافی ۶۰ گرم صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی پشمک الیافی 60 گرمیقیمت روز پشمک صادراتی الیافی در بازار

پشمک الیافی و شکلاتی لقمه ای نوعی از شیرینی جات گروه تنقلات کشور بوده است و در امر صادراتی بسیار پرفروش محسوب می گردند و این بخش را همراه هستیم با ارائه و معرفی تولیدات پشمک الیافی ۶۶۰ گرمی مخصوص صادراتی با قیمت فروش روز در بازار.

مدل های تولیدی پشمک الیافی ۶۰ گرمی

همانطور که اشاره کردیم گروه های تولیدی از تنقلات ایرانی همراه با دنیای متنوع از انواع و اقسام گوناگون این شیرینی جات ها بوده است پس در صورت های مختلف از تولیدات تهیه و به بازار ارائه می گردد. این بخش همراه هستیم با نوع تنقلاتی چون پشمک. و پشمک جزء تولیدات و سوغات بخش کویری کشور چون یزد با تبریز بوده است که مجموعه های بزرگ بسیاری در قطب تولیدی پشمک تبریز جا گرفته اند و همراه با اسامی مختلف این تولیدات از پشمک را به بازار معرفی کرده اند.

صادرات پشمک 60 گرمی

از گروه های تولیدی پشمک ایرانی که در بازار هم ارائه شده است مدل های گوناگون از پشمک الیافی با مدل پشمک لقمه ای روکش شکلاتی می باشد که در مجموعه ی طعم های متنوع با طرح های مختلف از بسته بندی ها قرار گرفته اند البته همراه با نرخ قیمت های خرید فروش متفاوت که این دلیل بر نوع تولیدات و برخی ویژگی های تولید دارد.

صادرات پشمک 60 گرمی

یکی از بخش های تولیدی پشمک مربوط به گروه های تولیدات پشمک الیافی بوده است و این محصول به دست امده در درجه ی اول در نوع پشمک الیافی فله ای قابل عرضه در بازار بوده است بعد از ان می توان در طرح های مختلف از بسته بندی ها نیز به بازار فروش ارائه داد و مجموعه بسته بندی های مختلف از این پشمک الیافی که در بازار امروزی قابل تهیه و خرید بوده اند اعم از:

  • پشمک الیافی پاکتی ۶۰ گرمی، ۷۰ گرمی، ۱۰۰ گرمی و ….
  • پشمک الیافی پاکتی زیپ کیپ
  • پشمک الیافی عروسکی
  • پشمک الیافی لیوانی، قیفی
  • پشمک الیافی چوبی
  • پشمک الیافی لقمه ای
  • پشمک الیافی پاکتی لوکس
  • پشمک الیافی طعم دار میوه ای

موضوع مربوط به گروه های تولیدی از پشمک الیافی ۶۰ گرمی بوده است و از خصوصیت های تولیدی این محصول می توان نام برد که در بسته بندی های پاکتی با این وزن ارائه شده اند و مجموعه طعم هایی که در این وزن از تولیدات پشمک به چشم می خورد مربوط به طعم های اصیل وانیلی، کاکائویی و زعفرانی بوده همراه با ان طعم های میوه ای میکس و یا تک طعم هم ارائه می گردد مانند طعم میوه ای توت فرنگی، طالبی، پرتقالی، بلوبری و … .

پشمک آدلین

در مجموعه ی این تولیدات از پشمک الیافی علاوه بر اینکه در بازار های ایرانی توزیع و پخش می گردد بخش انبوه و عمده ای هم روانه ی بازار های جهانی به کشور های مختلف چون کشور های همسایه می گردد و انتخاب تولیدات پشمک الیافی ۶۰ گرمی یکی از مدل ها بشمار می رود که درصد بالا در نوع تهیه ی طعم های وانیلی، زعفرانی با کاکائویی بوده اند. که این روز ها تولیدات نوع پشمک الیافی سطلی مدل پرفروش در بازار های صادراتی محسوب می گردد که بصورت ترکیبی از چند طعم و تک طعم تهیه می گردد.

پشمک پاراچ

قیمت روز پشمک صادراتی الیافی در بازار

قیمت روز پشمک الیافی در بازار امروزی براساس نوع کیفیت در بین واحد های تولیدی تا حدودی متغیر می باشد که این بخش با قیمت مناسب و کیفیت بالا با ماندگاری بالا برای بازار های فروش داخلی با بازار های فروش صادراتی پیشنهاد می دهد که برای سفارشات صادراتی خرید این پشمک الیافی ۶۰ گرمی از طعم های گوناگون می توانید با ما همراه باشید. که عرضه ی دیگر محصولات از تولیدات این پشمک چون سطلی در این بخش ارائه می گردد.

پشمک آدلین

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید