مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش پشمک لقمه ای الیافی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات نوع پشمک الیافیفروش پشمک الیافی لقمه ای با قیمت مناسب
پشمک الیافی

پشمک الیافی

پشمک در نوع الیافی با لقمه ای روکش دار شکلاتی تهیه و تولید می شود، که در این بخش فروش نوع پشمک الیافی لقمه ای بصورت بسته بندی کادویی در وزن های متفاوت چون ۳۵۰ الی ۴۵۰ گرمی با قیمت متفاوت اما مناسب از بهترین درجه ی کیفی تولیدات عرضه می شود.

معرفی تولیدات نوع پشمک الیافی

خب در دنیای تنقلات شیرین می توان به مجموعه انواع و افسام گوناگون از این تنقلات شیرین اشاره و معرفی کرد که پشمک جزء یکی از برترین، خوشمزه ترین و پرطرفدارترین نوع تنقلات شیرین بوده است و انچه از این محصول تهیه تولید و به بازار عرضه شده است مدل پشمک های الیافی با پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی بوده که مدل پشمک لقمه ای شکلاتی به چند صورت بسته بندی می شود اعم از بسته بندی دوسرپرس، دوسرپیچ و تک سرپیچ می باشد و تنوعی که در تولیدات این پشمک لقمه ای شکلاتی می توان دید و معرفی کرد مربوط به طعم های مختلف از پشمک میوه ای تا پشمک طعم دار وانیلی، شیری شکلاتی بوده است. البته علاوه بر نوع عرضه ی فله ای از این پشمک لقمه ای شکلاتی می توان به مدل های بسته بندی کادویی از طرح های گوناگون تا وزن های مختلف را شامل می شود.

پشمک الیافی

و اما می پردازیم به معرفی تولیدات نوع پشمک الیافی که این پشمک الیافی صورت های مختلفی از بسته بندی پاکتی با وزن های متفاوت را شامل می شود. نوعی از این پشمک الیافی بصورت پشمک الیافی لقمه ای تهیه می شود و این پشمک الیافی لقمه ای در نوع بسته بندی کادویی در وزن های ۳۵۰ الی ۴۵۰ گرمی با طعم های مختلف ارائه می گردد اعم از:

  1. پشمک الیافی لقمه ای وانیلی
  2. پشمک الیافی لقمه ای زعفرانی
  3. پشمک الیافی لقمه ای کاکائویی
  4. پشمک الیافی لقمه ای میکس
  5. پشمک الیافی لقمه ای میوه ای

که نمونه های الیافی از بسته بندی های پاکتی در نوع بسته بندی سطلی، عروسکی، لیوانی و پاکتی های ۶۰ الی ۷۰ گرمی با ۱۰۰ گرمی می باشد. نوع پشمک لقمه ای الیافی در بازارهای صادراتی بسیار پرطرفدار بوده که البته این بازار فروش برای پشمک لقمه ای الیافی در داخل کشور نیز بازارهای فروش مخصوص به خود را دارا می باشد.

پشمک الیافی

فروش پشمک الیافی لقمه ای با قیمت مناسب

این پشمک تولید و عرضه شده در بازار براساس نوع و مدل هایی که تولید شده و به بازار پخش شده است دارای نرخ قیمت های خرید متفاوتی بوده اند. و می توان گفت مدل پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی از قیمت های فروش بالاتری برخودار هستند که باز نوع پشمک الیافی مدل بسته بندی پاکتی ارزان قیمت تر از مدل پشمک الیافی لقمه ای می باشد و در این بخش می توانید به طور مستقیم با قیمت مناسب خریداری نماید.

پشمک الیافی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید