مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پشمک دانش آموزی لقمه شکلاتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مدل های تولیدی پشمک لقمه شکلاتیعمده فروشی پشمک دانش آموزی بستنی زمستانی
پشمک روکش دار شکلاتی

پشمک آدلین

پشمک دانش آموزی نمونه ی تولیدی در بین پشمک های لقمه ای روکش دار شکلاتی بوده که علاوه بر طعم شیری شکلاتی در نوع تولیدات میوه ای نیز به بازار عرضه شده است که در این بخش با قیمت مناسب برای سراسر بازارهای کشور عرضه می گردد.

معرفی مدل های تولیدی پشمک لقمه شکلاتی

پشمک شکلاتی که در چند مدل تهیه و تولید گردیده است به سه روش سلفون پیچ نیز در بازار عرضه شده است که به پشمک دوسر پرس، دو سرپیچ با پشمک تک سر پرس معروف می باشد که نمونه ی روتین موجود در بازار از نوع بسته بندی این پشمک می توان به مدل پشمک دوسرپیچ اشاره کرد که بالاترین سطح تولید و فروش را دارا بوده که البته نوع سلفون پیچ دیگر پشمک ها را می توان در بین تولیدات برخی از برندها دید عرضه می گردد. مانند پشمک دوستی که تنوع کار در نوع بسته بندی پشمک لقمه شکلاتی را دارا بوده است.

پشمک آدلین

و از دیگر خصوصیت با ویژگی های تولیدی پشمک لقمه شکلاتی مربوط به طعم انها بوده که هر تولید کننده ای ان را با تنوعی از طعم میوه ها تا دیگر طعم اسانس ها را عرضه نموده اند. غیر از طعم میوه ای پشمک لقمه شکلاتی می توان به طعم اسانس های خوراکی چون موارد زیر اشاره کرد اعم از:

  1. پشمک شکلاتی لقمه ای زنجبیلی
  2. پشمک شکلاتی لقمه ای دارچینی
  3. پشمک شکلاتی لقمه ای زعفرانی
  4. پشمک شکلاتی لقمه ای گزی
  5. پشمک شکلاتی لقمه ای قهوه فوری
  6. پشمک شکلاتی لقمه ای نسکافه ای

و … . یکی از تولیدات این پشمک لقمه شکلاتی به نام پشمک دانش آموزی معروف بوده است که از نوع پشمک لقمه شکلاتی نوع فله ای کمی بزرگتر بوده که بصورت دوسرپرس عرضه می شود و علاوه بر طعم شیری شکلاتی طعم میوه ای این محصول را می توان در بین برخی از تولید کنندگان دید که شامل طعم میوه ای توت فرنگی، طالبی می باشد اعم از تولیدات پشمک حاج عین اله، حاج عبداله و دوستی می باشد. نوع عرضه ی صورت گرفته از این پشمک دانش آموزی بصورت فله ای می باشد.

پشمک میوه ای

عمده فروشی پشمک دانش آموزی بستنی زمستانی

خب هر بخشی از بازارهای پخش و فروش خواهان نمونه هایی از تولیدات ارائه شده ی این شیرینی خوشمزه و پرطرفدار در سطح کشور بوده که بخشی از تولیدات مربوط به مدل پشمک دانش آموزی بوده است که البته همراه با این محصول نوعی دیگر از تولیدات نیز ارائه گردیده که به بستنی زمستانی معروف می باشد و این محصول نیز پرفروش ترین در کنار نوع پشمک دانش اموزی می باشد که بصورت فله ای و با قیمت متفاوت تر از نوع دانش آموزی در بازار توزیع می گردد و جهت سفارشات خرید می توانید از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

پشمک دانش آموزی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید