مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پشمک لیوانی جرقه ای شکری

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل های بسته بندی از پشمک در بازارخصوصیت های تولیدی پشمک لیوانی جرقه ای شکریفروش انواع پشمک الیافی+لیوانی/پاکتی/فله ای
پشمک الیافی

صادرات پشمک 60 گرمی

قیمت پشمک ه برمبنای نوع تولیدات عرضه شده متفاوت بوده است، در این بخش تولیدات پشمک لیوانی یکی از پیشنهادات فروش به شمار می رود که از نوع تولیدات پشمک لیوانی جرقه ای و شکری بوده است که در وزن های ۹۰ گرمی به فروش می رسند.

انواع مدل های بسته بندی از پشمک در بازار

در بازار ایران انچه از تولیدات تنقلات شیرین ارائه شده است تنوعی از تولیدات متنوع اقسام گوناگون که هر کدام با گروه های مختلفی از اسامی معرفی می شوند و همین طور در بخش های مختلف از کشور که مربوط به قطب های تولیدی محسوب می شوند تهیه و تولید می گردند. یکی از این تولیدات مربوط به تولیدات نوعی از شیرینی های سنتی بوده که در گذشته و امروزه در یزذ تولید می شود که پشمک نام برد که در بازار امروزی صورت هایی از تولیدات نوع پشمک صنعتی ارائه می گردد.

پشمک سطلی

پس یزد یکی از قطب های تولید کننده ی پشمک ایرانی بوده است در کنار ان تبریز نیز یکی دیگر از قطب های تولید کننده ی پشمک در کشور بوده است که در این قطب با مجموعه واحد های تولیدی بسیار بزرگ و کوچکی روبه رو هستیم که تولیداتی انبوه و عمده از اقسام گوناگون پشمک ها در مدل های لقمه ای تا الیافی را تولید می نمایند. البته همراه با برند های متعدد و مختلف تولید کننده از نوع تولیدات پشمک الیافی با لقمه ای شکلاتی را شامل هستند.

پشمک پاراچ

هر یک از دو گروه تولیدی پشمک لقمه ای شکلاتی با الیافی در نوع خود صورت های تولیدی متعدد و متنوعی را دارا می باشند از نظر طعم و مزه تا نوع بسته بندی همگی از عواملی هستند که منجر به تنوع در امر تولیدات این محصولات می گردد. یکی از ویژگی های مهمی که منجر به تنوع بالا در امر تولیدات این محصول گردیده است مربوط به نوع بسته بندی بوده است و این انواع مدل های بسته بندی پشمک در نوع لیوانی، سطلی، پت کریستالی، پاکتی، پاکتی زیپ دار و … . به این ترتیب که هر واحد تولیدی نوعی از بسته بندی را برای تولیدات خود در نظر می گیرد.

پشمک الیافی صادراتی

خصوصیت های تولیدی پشمک لیوانی جرقه ای شکری

خب یکی از مدل های انتخابی پشمک نوع تولیدات پشمک لیوانی بوده است این پشمک لیوانی بنابر نوع بسته بندی خاصی که دارا بوده پر شدن ان با دست انجام می گیرد تا به وزن های دلخواه و درخواست داده شده پر گردد، که از پایین ترین وزن چون ۵۰ گرمی تا ۹۰ گرمی را شامل می شود. مدلی که از تولیدات پشمک لیوانی در بازار موجود است نوع پشمک لیوانی جرقه ای شکری بوده که در مدل پشمک های الیافی بوده همراه با ذره هایی از مدل های شکلات های جرقه ای که در استند های مخصوص به خود چیده و قرار می گیرد.

پشمک رنگی میوه ای

فروش انواع پشمک الیافی+لیوانی/پاکتی/فله ای

فروش انواع پشمک از بازار پشمک ایران همراه با پیشنهاداتی از تولیدات انواع پشمک های الیافی و لقمه ای روکشدار شکلاتی بوده است که در طرح های متنوع از بسته بندی ها چون لیوانی و مدل های دیگر معرفی شده می توانید با قیمت های مناسب اما متفاوت بنابر نوع محصول متغیر خریداری نماید.

پشمک بستنی زمستانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات پشمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید